تازه های سایت

کد مطلب: 35467
27. اسفند 1396 - 14:41
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند:
برنامه نوروزگاه در ملوسان، گیان،فارسبان و تاریکدره نهاوند برگزار می شود
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: برنامه نوروزگاه از دوم تا ۱۲ فروردین سال ۹۷ در مناطق مختلف نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن جانجان در گفتگو با خبرنگاران گفت: برنامه نوروزگاه از دوم تا ۱۲ فروردین سال آینده در روستای ملوسان بخش مرکزی، روستای فارسبان و تاریکدره بخش خزل و سراب گیان نهاوند برگزار می شود.

جانجان افزود: برنامه نوروز گاه شامل پخت آش محلی، مسابقه بومی و محلی، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری نمایشگاه سنتی و محلی، شاهنامه خوانی، برپایی سیاه چادر و اسب سورای است.

وی هدف از برگزاری برنامه نوروزگاه را معرفی شایسته ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف شهرستان نهاوند در حوزه گردشگری، آداب و رسوم و سنن، فرهنگ و شناسایی مناطق بکر طبیعی و تاریخی نهاوند به مهمانان و گردشگران عنوان کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند اظهار داشت: بر نامه نوروزگاه از ۲ فرودین تا ۱۲ فرودین سال آینده در مناطق ذکر شده برگزار می شود.

محسن جانجان از اجرای موسیقی سنتی در حمام حاج آقا تراب و برگزاری نمایشگاه مسابقه عکس نوروزی در این مکان تاریخی خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

سلام اخیرا زلزله های خفیفی در محدوده نهاوند و بروجرد و الشتر بوقوع پیوسته که در نقشه زلزله خیزی مرکز زلزله نگاری هست ولی در شصت رکورد زلزله های کشور ثبت نشده است لطفا در صورت امکان موضوع را بررسی کنید.

دیدگاه شما