تازه های سایت

کد مطلب: 35446
25. اسفند 1396 - 13:59
امام‌جمعه نهاوند گفت: درزمینهٔ حقوق بشر اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند و از کشتار مردم یمن حمایت می‌کنند و درعین‌حال شعار حمایت از حقوق بشر سر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: مسئولان باید به فکر مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند و باید دولت و ملت به وظایف خود عمل کنند که در این شرایط دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

وی در ادامه اظهار داشت: در سال 96 درزمینهٔ های داخلی و خارجی اتفاقات و رویدادهای خوب و ناگواری رخ داد که نمونه‌های آن را در روزهای اخیر مشاهده کردید.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در این سال در مقابله با چالش‌های داخلی و هم در مسائل منطقه مردم ما خوش درخشید چون در منطقه جمهوری اسلامی موفق شد داعش را نابود کرد و فکرهای باطل دشمنان را نقش بر آب کند.

مغیثی عنوان کرد: هرچند ناکامی‌ها و حوادثی هم در این سال بود که این طبیعت استکبار است چون آن‌ها در حال ضربه زدن و طراحی هستند که باید مراقب دسیسه‌های آن‌ها باشیم.

وی در ادامه گفت: رهبر انقلاب در جمع خبرگان سخنان بسیار مهمی ایراد فرمودند که باید به این سخنان توجه شوند چون همیشه رهبری اولویت‌ها را بیان می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: ماهیت اصلی اروپا و امریکا دروغ‌گویی است و به‌دروغ شعار حقوق بشر می‌دهند ولی از عربستان در کشتار مردم بی‌گناه یمن حمایت می‌کنند و رسماً اعلام کردند و در حال فروش سلاح به این رژیم هستند.

مغیثی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور ازجمله کارهای بسیار خوب فرهنگی است که در ایام سال نو انجام می‌شود که این کار باید ادامه یابد و مورد استقبال جوانان و خانواده‌ها قرارگرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما