تازه های سایت

کد مطلب: 35411
23. اسفند 1396 - 8:37
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: خوشبختانه با همکاری مردم و نیروی انتظامی مراسم چهارشنبه آخر سال در نهاوند هیچ مصدوم و مشکل خاصی نداشت.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: خوشبختانه مراسم چهارشنبه آخر سال در شهرستان نهاوند بدون هیچ‌گونه حادثه و تلفاتی سپری شد.

وی اظهار داشت: پلیس همچون گذشته بااقتدار حافظ نظم و امنیت و آسایش مردم است و در این راه نیازمند همکاری خانواده‌ها و مردم است.

ملکی گفت: با تدابیر انجام‌شده مراسم چهارشنبه‌سوری در شهر نهاوند بدون وقوع هیچ حادثه و یا تلفاتی براثر انفجار مواد محترقه سپری شد.

وی با تشکر از خانواده‌ها که به فرزندانشان در مورد خطرات استفاده از مواد محترقه آگاهی بخشی کرده بودند گفت: نقش خانواده‌ها در این ایام بسیار مهم و تأثیرگذار است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در پایان گفت: پلیس در راستای حفظ امنیت جامعه در کنار مردم و شهروندان نهاوندی است.

همچنین دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند نیز در این مورد گفت: خوشبختانه شب چهارشنبه‌سوری در نهاوند هیچ مصدومی نداشته است.

وی اظهار داشت: تا این لحظه هیچ‌گونه تماسی مبنی بر جراحت و آسیب‌دیدگی همشهریان نداشته‌ایم و از مردم فهیم نهاوند تشکر می‌کنیم.

دارابی گفت: در چهارشنبه آخر سال مراکز درمانی و بیمارستان‌های نهاوند در حالت آماده‌باش بودند که خوشبختانه مشکل خاصی پیش نیامد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما