تازه های سایت

کد مطلب: 35391
22. اسفند 1396 - 9:49
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: از ابتدای برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه (یک ماه گذشته تاکنون) 6 نفر از تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در این شهرستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، منصور ملکی با اعلام این خبر گفت: در این ارتباط تاکنون 672 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف و ضبط شده است.

وی هدف از اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه را جلوگیری از بی نظمی عده ای سودجو عنوان کرد و افزود: برخی به خاطر منافع شخصی و سود جویی به دنبال ایجاد بی نظمی و برهم زدن آرامش شهروندان هستند که به شدت با آنها برخورد می شود.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه در چهارشنبه آخر سال گفت: ما هیچ مخالفتی با برگزاری این آیین نداریم اما با هنجارشکنان و خاطیان که آرامش را از مردم سلب کرده و موجب بروز مشکلات برای آنان می شوند به شدت برخورد قضایی و انتظامی می کنیم.

ملکی افزود: با توجه به احتمال خطرات ناشی از آتش سوزی در چهارشنبه آخر سال از اداره ها و به ویژه بانک ها انتظار می رود که در این روز کشیک مد نظر داشته باشند و آمادگی لازم برای برخورد با حوادث احتمالی را داشته باشند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی از اتحادیه اصناف در خواست داریم که پاساژها و طلا فروشی ها را حداقل دوساعت قبل از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری تعطیل کنند.

وی یادآور شد: هدف پلیس ایجاد سلامتی و آرامش برای شهروندان است لذا از همه مردم به ویژه خانواده ها انتظار داریم که نظارت لازم را در این ایام بر فرزندان خود داشته باشند.

به گفته سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان، 2 میلیون عدد انواع مواد محترقه به همراه چند تن مواد پیش ساز در 2 ماهه گذشته توسط پلیس در این استان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما