تازه های سایت

کد مطلب: 35373
21. اسفند 1396 - 7:38
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: ۳ داروخانه به صورت شبانه‌‌روزی و کشیک در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد طرح نوروزی بهداشت و درمان نهاوند از ۱۵ اسفندماه، فعالیت خود را آغاز کرده است.

 دارابی بیان کرد: اکیپ بهداشت محیط کار نظارت بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، اماکن عمومی و نظارت بر مراکز طبخ غذا و محل استراحت و اسکان مسافران و نظارت بر تمام مراکز عرضه‌کننده خدمات رفاهی اسکان، اسکان موقت، رستوران‌های بین‌راهی به صورت دقیق انجام می‌شود و این اماکن به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب سرکشی و کنترل می‌شوند و شبانه نیز به صورت آنکال آماده ارائه خدمات به همشهریان هستند.

وی با بیان اینکه همشهریان شکایات بهداشت محیطی خود را به منظور اطلاع به کارشناسان و پاسخگویی سریع‌تر به شماره تلفن ۱۹۰ گزارش دهند تا در اسرع‌وقت به آنها رسیدگی شود، افزود: واحد فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ با ۲ پایگاه شهری و ۴ پایگاه جاده‌ای فعال واقع در روستای وراینه، فیروزان، فارسبان و گیان در تمام ایام سال به صورت شبانه‌روزی و با شماره تلفن رایگان ۱۱۵ آماده ارائه خدمات به مسافران است و یک بالگرد امداد هوایی در استان فعال خواهد بود که در صورت نیاز با ایجاد پدبالگرد در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی به صورت فوریت در خدمت مسافران است.

*** فعالیت شبانه‌روزی بیمارستان‌های علیمرادیان و قدوسی در ایام نوروز

دارابی ادامه داد: فعالیت شبانه‌روزی بیمارستان‌های آیت‌الله علیمرادیان و شهیدآیت‌الله قدوسی و مراکز درمانی در چندین روستا و ۳ درمانگاه خصوصی در سطح شهر و درمانگاه سپاه و تأمین اجتماعی در این ایام به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: در سطح شهرستان‌ و مراکز درمانی تعدادی از داروخانه‌ها فعال هستند و ۳ داروخانه نیز به صورت شبانه‌‌روزی و کشیک آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران است که لیست آنها منتشر می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی در این ایام در مراکز خدمات جامع سلامت شهری فعال است که لیست آن منتشر خواهد شد، خاطرنشان کرد: لیست کشیک آزمایشگاه‌ها در سطح شهر و بیمارستان‌های فعال نیز منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما