تازه های سایت

کد مطلب: 35313
17. اسفند 1396 - 16:37
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاري مراسم ويژه بانوان در آستان شاهزاده محمد و علی(ع) و سخنران يک بانوي مسلمان از روسيه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور با اشاره به میلاد دخت نبی مکرم اسلام (ص) و روز مادر از برنامه‌های اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به همین مناسبت سخن گفت و اظهار کرد:‌ در  بقاع متبرکه شهرستان نهاوند مراسم‌ ولادت حضرت زهرا(س) را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه از ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر روز جمعه در آستان شاهزاده محمد و علی(ع) شهرستان نهاوند مراسم ویژه بانوان را خواهیم داشت، گفت: سخنران این مراسم یکی از بانوان مسلمان از کشور روسیه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه در آستان امامزاده مهدی(ع) شهر نهاوند و امامزاده فضل(ع) بروزل نیز از نماز مغرب و عشاء مراسمی برپا خواهد شد، گفت: مراسم جشنی با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در آستان مقدس امامزادگان شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اهمیت به شناساندن حضرت زهرا(س) به مردم به ویژه جوانان خاطرنشان کرد: دخت نبی مکرم اسلام جان خود را فدای ولایت کرد و اینها ریشه در باورهایی دارد که آن حضرت از آموزه‌‏های پدر گرامی خود کسب کرده بودند.

اسدپور با اشاره به اینکه اگر مجاهدت‌ها و فداکاریهای حضرت زهرا(س) نبود از ولایت امروز خبری نبود، گفت: چه خوب است مردم رفتار خود را به رفتار آن حضرت آراسته کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما