تازه های سایت

کد مطلب: 35275
15. اسفند 1396 - 8:15
عضو شورای شهر نهاوند گفت: پروژه مهم و با ارزش احداث المان شهدای گروه ابوذر را نیمه کاره رها کردند تا پروژه ۶۰۰ میلیونی را صاحب شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عبدالوحید خزایی با اشاره به این موضوع که چرا باید قراردادهای مهم عمرانی شهرداری به یک شخص و شرکت خاص واگذار شود، گفت: پیمانکاری که عهده دار احداث المان شهدای گروه ابوذر است متاسفانه این پروژه مهم و باارزش را که سالیان سال مردم و خانواده محترم شهدا منتظر احداث آن هستند را نیمه کاره رها کرده و به دنبال شروع پروژه جدیدی در دو فاز با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان رفته است.

خزایی بیان داشت: نهاوند طرح های نیمه تمامی مانند احداث میدان مرکزی،احداث پارک بانوان، احداث پارک آزادگان، وضعیت نابسامان آسفالت سطح شهر، وضعیت اسفناک پارک کوثر و بازگشایی معابر و خیابان های مختلف و … را دارد که اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان می تواند برای آنها هزینه شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی شهر نهاوند به تعریف پروژه جدیدی نیاز ندارد و اولویت مهم اتمام پروژه ها و طرح های نیمه تمام در نقاط مختلف شهر است که سالهای سال چهره شهر را مخدوش کرده است.

خزایی گفت: اگر شهرداری این رویه غلط را اصلاح و شفاف سازی نکند جزئیات بیشتری را از این وضعیت جهت اطلاع و آگاهی مردم توسط رسانه ها بیان خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما