تازه های سایت

کد مطلب: 35255
14. اسفند 1396 - 8:17
رئیس شورای شهر نهاوند از امضا حکم شهردار جدید نهاوند توسط استاندار همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عبدالعلی ملکی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:حکم ابلاغ محمد حسین پور بعنوان شهردار نهاوند روز گذشته توسط استاندار همدان امضا و ابلاغ شد.

وی اظهار داشت: اعضای شورای شهر نهاوند در جلسه روز جمعه 13 بهمن سال جاری با 7 رای محمد حسن پور را به عنوان شهردار جدید نهاوند به فرمانداری معرفی کردند.

رئیس شورای شهر نهاوند افزود: محمد حسین پور متولد 1354 دارای تحصیلات مهندسی عمران و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری است که بیش از 17 سال سابقه کار در شهرداری شهرهای مختلف را دارد.

وی بیان داشت: مراسم معارفه شهردار جدید نهاوند تا آخر این هفته برگزار می شود.

از جمله مهمترین سوابق وی می توان به عضو ورییس دوره چهارم شورای اسلامی شهرخرم آباد، سرپرست شهرداری خرم آباد، شهردار شهر کوهدشت، شهردار منطقه دو خرم آباد،شهردار منطقه سه خرم آباد و مدیر عامل سازمان بازیافت شهرداری خرم آباداشاره کرد.

محمد حسین پور نیز در اولین گفتگوی خود با رسانه های نهاوند، مهم ترین اولویت کاری اش را ساماندهی مبلمان شهری عنوان کرد و اظهار داشت: ورودی های شهر و المان هایی که قدمت تاریخی و فرهنگی نهاوند را نشان میدهد نیاز به ساماندهی دارد.

حسین پور هم چنین گفت: آنچه در نهاوند نظر من را جلب کرد این است که در نهاوند" زندگی در شب" جریان ندارد و باید شبهای نهاوند زنده شود و این‌مهم با نورپردازی های ویژه،نصب آب نماها در میادین شهر و .... امکان پذیر است.

وی افزود: با توجه به جاذبه های گردشگری، توپوگرافی ویژه نهاوند و نیز قدمت تاریخی این شهرستان باید جذب سرمایه گذار را هم در اولویت قرار دهیم که با حضور شورای همدل و متخصص این ظرفیت در نهاوند میسر است و همه هدفم این است که شهروندان در ماههای اول حضورم شاهد تحولی محسوس و شگرف در نهاوند باشند.

 

1581757

انتهای پیام/

دیدگاه شما