تازه های سایت

کد مطلب: 35219
12. اسفند 1396 - 7:23
امام جمعه نهاوند بزرگترین پروژه حال حاضر دشمن را ایجاد آشوب و به چالش کشیدن کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با اعلام این مطلب اظهار داشت: بصیرت و غیرت جامعه کارگری ایران در قبل و بعد از انقلاب به داد کشور رسیده است و امروز هم با توجه به همین امتیاز می توان مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد.

وی بزرگترین آفت انقلاب را اشرافی گری مسئولان عنوان کرد و افزود: مسئولان بدانند اگر درد و رنج مردم و پا برهنگان و خانواده شهدا را فراموش کنند  به انقلاب ضربه وارد می شود.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: مسئولان باید ساده زندگی کنند و درد مردم را لمس کنند و هر مسئولی در هر رده و مقامی که باشد اگر به دنبال اشرافی گری باشد مطمئن باشد مردم از او ناراضی خواهند بود.

وی بزرگترین پروژه حال حاضر دشمن را ایجاد آشوب و به چالش کشیدن کشور عنوان کرد و افزود: امروز آمریکا در راس سازمان های جهانی و عواملش در منطقه مانند رژیم صهیونیستی و عر بستان با همکاری برخی عوامل فریب خورده و منافق در داخل کشور قصد دارند با هر بهانه ای در کشور آشوب و ناآرامی ایجاد کنند.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: در مجامع بین المللی بحران موشکی ایران را رقم زدند تا ملت کشورهای مختلف را از ایران بترسانند این در حالی است که در کشور یمن چند سال است مردم مظلوم این کشور را قتل و عام می کنند و اگر کسی به این کشور کمک کند محکوم می شود.

وی گفت: مردم و مسئولان باید مراقبت کنند و هر گونه عوامل مشکوک را اطلاع دهند و با اقدامات و تمهیدات خود بهانه ای برای ایجاد بی نظمی در کشور به دشمن داده نشود.

امام جمعه نهاوند ادامه با اشاره به هفته درختکاری گفت: آنچه باید در این هفته مورد توجه قرار داشت باشد مراقبت و نگهداری از درخت است که اگر درختی کاشته می شود از آن مراقبت و نگهداری شود تا به ثمر ختم شود در غیر این صورت اگر ما هزار اصله درخت هم بکاریم ولی آن را رها کنیم ارزشی ندارد.

وی در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی مردم محور مبارزه با فساد و قاچاق و اهمیت بیشتر به تولید داخلی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما