تازه های سایت

کد مطلب: 35217
12. اسفند 1396 - 7:15
پس از برگزاری مسابقات در دو مرحله ی گروهی و حذفی، قهرمان مسابقات فوتسال جام شرکت سیمان نهاوند مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این دوره از مسابقات هشت تیم در قالب دو گروه به رقابت پرداختند که تیم های بارگیرخانه، مکانیک خط، اداری و کنترل به مرحله ی نیمه نهایی راه یافتند که در نهایت تیم بارگیرخانه موفق شد با شکست تیم مکانیک خط به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

مسعود سلگی مسئول کمیته ی ورزش شرکت سیمان نهاوند ضمن بیان توضیحات فوق اظهار داشت: در این دوره از مسابقات پس از تیم های بارگیرخانه و مکانیک خط، تیم اداری نیز توانست عنوان سوم رقابت ها را کسب کند.

وی افزود: مسابقات فوتسال هر ساله در دو مقطع زمانی “جام دهه ی فجر” و همچنین “جام رمضان” با شرکت تیم ها از واحدهای مختلف کارخانه برگزار می شود که در این دوره نیز توانستیم مسابقات فوتسال گرامی داشت دهه ی فجر انقلاب اسلامی را برگزار کنیم.

مسئول کمیته ی ورزش شرکت سیمان نهاوند اظهار داشت: با توجه به رویکرد مثبت مدیریت شرکت در خصوص ارتقاء سلامت جسمی و ترویج روحیه ی همدلی و نشاط میان کارکنان، در طول سال مسابقات ورزشی مختلفی از جمله طناب کشی، شطرنج، تنیس روی میز، دومیدانی و … با حضور همکاران برگزار می شود و علاوه بر آن، همایش های پیاده روی و کوه پیمایی نیز در برنامه ی ورزشی سالیانه گنجانده شده است.

گفتنی است در مراسم پایانی این مسابقات، جام قهرمانی به تیم اول اهداء شد و از سایر بازیکنان نیز با لوح تقدیر و جوایز نقدی و غیر نقدی تجلیل به عمل آمد.

 

قهرمان مسابقات فوتسال جام دهه ی فجر سیمان نهاوند مشخص شدقهرمان مسابقات فوتسال جام دهه ی فجر سیمان نهاوند مشخص شد

قهرمان مسابقات فوتسال جام دهه ی فجر سیمان نهاوند مشخص شد

دیدگاه شما