تازه های سایت

کد مطلب: 35206
11. اسفند 1396 - 12:48
کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند:
۲۰۹ مسجد نهاوند در سامانه ملی مساجد ثبت شدند
کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند از ثبت ۲۰۹ مسجد این شهرستان در سامانه ملی مساجد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی ترکاشوند با اعلام این مطلب گفت: بر اساس دریافت دستورالعمل ثبت مساجد از اداره کل تبلیغات اسلامی استان؛ این طرح در شهرستان نهاوند از مهرماه ۹۶ آغاز شد.

وی افزود: در این طرح ۲۰۹ مسجد شهری و روستایی براساس پارامترهای تعریف شده در سامانه از قبیل مساحت، موقعیت، مشخصات امام جماعت، مشخصات هیئت امناء، برنامه‌های فرهنگی و کیفیت مدیریت مسجد در سامانه درج و ثبت شده است.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: بعد از ثبت مساجد در سامانه مذکور کد رهگیری صادر شده و این کد برای اقدامات بعدی در اداره تبلیغات اسلامی نهاوند نگهداری می‌شود.

علی ترکاشوند همچنین به تشکیل ستاد اعتکاف اشاره کرد و گفت: ستاد اعتکاف شهرستان نهاوند دارای ۵۵ نفر عضو است و هر ساله در راستای برگزاری شایسته مراسم معنوی و روح بخش اعتکاف با اداره تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنند.

وی افزود: در راستای برگزاری این سنت حسنه اعضاء ستاد فعالیت خود را آغاز کرده اند و با حضور در جلسات نظرات و پیشنهادات خود را ارائه می دهند.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: از اول اسفندماه فعالیت این ستاد بصورت گسترده آغاز شده و اعضاء ستاد مقدمات برگزاری اعتکاف در ماه فروردین را تدارک می بینند.

وی ادامه داد: امسال نیز مطابق سالهای گذشته ۴ کمیته فرهنگی، کمیته آمار و ثبت‌نام، کمیته تدارکات و پشتیبانی و کمیته مساجد در مراسم اعتکاف فعالیت خواهند کرد.

ترکاشوندافزود: وظایف این کمیته‌ها به طور مشخص تعیین شده و بر همین اساس اقدامات مربوط انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما