تازه های سایت

کد مطلب: 35172
9. اسفند 1396 - 15:20
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: ۴ کمیته برنامه‌های مراسم اعتکاف را در نهاوند مدیریت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی در جلسه ستاد اعتکاف شهرستان نهاوند که در محل اداره تبلیغات اسلامی تشکیل شد، گفت: امسال نیز طبق  سال های گذشته ۴ کمیته فرهنگی، کمیته آمار و ثبت‌نام، کمیته تدارکات و پشتیبانی و کمیته مساجد در مراسم اعتکاف فعالیت خواهند کرد.

حجت الاسلام محبی افزود: وظایف این کمیته‌ها به طور مشخص تعیین شده و بر همین اساس اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از جمله وظایف کمیته آمار و ثبت‌نام راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام است، اضافه کرد: کمیته اطلاع‌رسانی نیز وظیفه اعلام برنامه‌ها و زمان‌بندی ثبت‌نام از طریق صدا و سیما و رسانه‌های جمعی و ارسال پیامک را به عهده دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه در بخش برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اعتکاف نیز کمیته فرهنگی اقدامات لازم را انجام خواهد داد، افزود: کمیته تدارکات و پشتیبانی نیز اقدامات مربوط در راستای شناسایی و جذب خیرین را انجام می‌دهد.

حجت الاسلام محبی با اشاره به سایر وظایف تعیین شده برای کمیته‌های فعال در بحث اعتکاف بیان کرد: تهیه وسایل نقلیه و امکانات مساجد، هماهنگی با ائمه جماعات مساجد به منظور فراهم ساختن زمینه مناسب برای برگزاری مراسم، تجهیز مساجد به سیستم گرمایشی و سرمایشی، استقرار اکیپ امداد در مساجد میزبان اعتکاف از دیگر اقداماتی است که توسط ستاد اعتکاف با همراهی کمیته‌های زیر مجموعه آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما