تازه های سایت

کد مطلب: 35006
27. بهمن 1396 - 13:03
استاندار همدان گفت: درآمد‌های حاصل از بخش گردشگری در سراب گیان باید برای ساماندهی و تجهیز این سراب هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدناصر نیکبخت در دیدار مردمی با اهالی شهر گیان که در محل مسجد ابوالفضل(ع) این شهر اظهار داشت: ️درآمدهای حاصل از بخش گردشگری در سراب گیان و عوارض آن در گذشته مشخص نیست به کجا رفته و چطور هزینه شده است که باید فرماندار و بخشدار این مهم را بررسی کنند و از این به بعد هم همه این درآمدها هزینه ساماندهی و تجهیز سراب گیان شود.

وی تصریح کرد: امسال هم اعتبارات خوبی در بخش گردشگری برای استان و شهرستان در نظر گرفته‌ایم که بخش گیان هم در صورت داشتن برنامه و جذب سرمایه گذار می‌تواند از این شرایط منحصر به فرد استفاده کند.

نیکبخت با تاکید بر این‌که، سراب گیان درآمد بیش از این باید داشته باشد، از شورای شهر خواست تا حقوق‌های بالا برای خود تعریف نکند و درآمد حاصل از سراب گیان را حق مردم دانست و افزود: سالانه گردشگران بسیاری به این منطقه ورود می‌کنند که درآمد قابل توجهی را برای شهرداری فراهم می‌کنند و اگر نظارت و ساماندهی باشد می‌شود نتیجه بهتری گرفت.

وی عنوان کرد: گیان از جمله مناطقی در استان است که با توجه به شرایط ویژه گردشگری که دارد می‌تواند منبعی برای درآمدزایی این منطقه و شهرستان باشد و باید به این منطقه گردشگری رسیدگی بیشتری شود تا آماده و پذیرای گردشگران بیشتری شود.

استاندار همدان بیان کرد: ما در بحث بهسازی روستاهای این بخش باید کار بیشتری انجام دهیم تا باعث زیبا سازی این منطقه و افزایش جاذبه‌های گردشگری این منطقه شود.

نیکبخت اظهار داشت: به مناسبت حضورم در میان مردم خونگرم گیان 600 میلیون تومان اعتبار به شهرداری گیان تخصیص می‌دهم و برای بازسازی گلزار شهداء شهر گیان 50 میلیون تومان اعتبار و 100 میلیون تومان اعتبار نیز برای ساخت پاسگاه این شهر در نظر می‌گیریم.

وی تصریح کرد: امیدوارم که با تلاش بیشتر نماینده مردم نهاوند در مجلس، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان بتوانیم منطقه زیبای گردشگری گیان را به جایگاه شایسته‌اش برسانیم.

انتهای پیام/ ت

دیدگاه شما