تازه های سایت

کد مطلب: 34990
26. بهمن 1396 - 8:32
کارشناس هواشناسی استان از بارش برف و باران مجدد در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج کارشناس هواشناسی استان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است افزود: گاهی با وزش باد همراه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این جو نسبتا پایدار تا جمعه هفته جاری پیش بینی می شود ادامه داد: از روز جمعه موج دوم بارش با قدرت بیشتری آغازمی شود و استان همدان میزبان بارش برف و باران تا اواخر یکشنبه هفته آینده خواهد بود.

پیرتاج اظهار داشت: تدوام این بارش ها تا سه شنبه هفته آینده بشکل برف ، باران و وزش باد پراکنده ادامه دارد همچنین در این مدت دما هوا در استان 4 الی 6 درجه کاهش خواهد داشت.

این مسئول به اوج بارش در روز سه شنبه آینده اشاره کرد و افزود: احتمال آب گرفتگی معابر وجود دارد همچنین دربرخی از مسیرهای شهرستان های استان بخصوص مسیر جاده ای احتمال کولاک و لغزندگی پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان به میزان بارش در 24 ساعت گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: بیشترین بارش در شهرستان اسد آباد با 18 میلی متر و کمترین بارش در شهرستان قهاوند با 2 میلی متر به ثبت رسیده است و این میزان بارش درهمدان  15 میلی متر گزارش شده است.

پیرتاج به دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: حداقل دما در این مدت به 4 درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر دما به 14 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

وی ادامه داد: سردترین دما در 24 ساعت گذشته مربوط به شهرستان رزن با 3 درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین دما با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر به شهرستان نهاوند اختصاص یافت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما