تازه های سایت

کد مطلب: 34988
26. بهمن 1396 - 8:28
معاون فرماندار نهاوند گفت: يک کميته پژوهشي علل افزايش طلاق در و کاهش ازدواج در شهرستان نهاوند را مورد بررسی و تحقیق قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیدرضا سلامتی در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان نهاوند اظهار داشت: باید یک کمیته پژوهشی بعنوان مکمل در کنار شورای ثبت وقایع حیاتی در خصوص علل افزایش آمارطلاق و کاهش آمار ازدواج در شهرستان نهاوند تحقیق و بررسی کند.

سلامتی گفت: افزایش ۱۷ درصدی آمار طلاق و کاهش هشت درصدی آمار ازدواج در نهاوند آمارهای نگران کننده‌ایی هستند که ممکن است زمینه بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر شود.

وی بیان داشت: وضعیت طلاق در شهرستان نهاوند مطلوب نیست و نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها و جامعه ایجاد کرده که این موضوع نشان می‌دهد باید سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در جهت کاهش و پیشگیری از آمار پدیده طلاق راهکار و برنامه‌های اساسی ارائه دهند.

معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه شهرداری های تابعه شهرستان باید به طور مرتب و منظم گزارشهای خود را به ثبت احوال ارائه نمایند، افزود: باید با مردم و مراجعین به ادارات و سازمان ها با کمال احترام برخورد شود و کرامت انسانی آنها حفظ شود.

سلامتی در پایان خواستار تشکیل کلاس های آموزشی برای دهیاران روستاها در مورد نحوه گزارش دهی آمار وقایع حیاتی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما