تازه های سایت

کد مطلب: 34946
22. بهمن 1396 - 14:20
مردم نهاوند همپا و هم صدا با دیگر آحاد امت انقلابی ایران با خروش انقلابی خود بار دیگر وفاداری مردم دیار ابوذران را به آرمان های انقلاب اسلامی به همگان نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مردم انقلابی نهاوند از ساعت 10 صبح امروز با تجمع در میدان ابوذر این شهر راهپیمایی خود را به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز کرده و با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "الله اکبر" نشان دادند همچنان به آرمانها و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

حضور نوجوانان با در دست داشتن پرچم خوشرنگ کشورمان و عکس گرفتن با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از نکات جالب توجه راهپیمایی امروز در نهاوند بود.

امروز آحاد مردم از زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، کارمند و بازاری و پیر و جوان در کنار یکدیگر به ید واحده ای تبدیل شده بودند و با همان نشاط روزهای اوایل انقلاب، فریاد ایستادگی سر دادند تا خاطرات آغازین روزهای انقلاب را در اذهان زنده کنند.

به آتش کشیدن نماد و پرچم شیطانی رژیم صهیونیستی و آمریکا با شعارهای جوانان انقلابی نهاوند از دیگر نکات قابل ذکر در راهپیمایی 22 بهمن اممسال در نهاوند بود.

در پایان مراسم امام جمعه نهاوند به ایراد سخن در باب انقلاب اسلامی پرداخته و در پایان قطعنامه سراسری در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرائت شد و شرکت کنندگان با سردادن شعار الله اکبر آنرا تائید کردند.

تصاویر خاص از راهپیمایی 22 بهمن تماشایی در نهاوند را در ادامه مشاهده می کنید

 

*** برای مشاهده بهتر و با کیفیت تر تصاویر بر روی آنها کلیک کنید

 

دیدگاه شما