تازه های سایت

کد مطلب: 34944
22. بهمن 1396 - 12:07
امام‌جمعه نهاوند در مراسم راهپیمایی 22 بهمن
حضور پرشور و با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید کرد
امام‌جمعه نهاوند گفت: حضور آگاهانه، با بصیرت و پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال باعث ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شد و نشان داد که مردم به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در اجتماع باشکوه مردم نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم عزیز و آگاه ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود نشان دادند به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

وی اظهار داشت: باوجوداین همه توطئه و تحریم، دشمنی و انواع دشمنی‌ها ولی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امسال بار دیگر توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد و حضور مردم درصحنه آن‌ها را ناامید کرد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مردم در راهپیمایی باشکوه امروز نشان دادند که همچنان به آرمان‌های و ارزش‌های برآمده از انقلاب وفادارند و در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی بیان کرد: بعد از پیروی انقلاب اسلامی همه دشمنان با انواع برنامه‌ها و نقشه‌ها سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی داشتند ولی همیشه حضور با بصیرت ملت قهرمان ایران آن‌ها را ناامید کرده است.

مغیثی گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب صدام را به جان انقلاب انداختند، گروهک‌ها و منافقین را تجهیز کردند و انواع فتنه‌ها و دسیسه‌ها را طراحی کردند ولی همیشه مردم آگاه ایران آن‌ها را خنثی کردند.

وی اظهار داشت: مردم قهرمان و انقلابی نهاوند نیز امروز همانند گذشته با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات شهرستان نهاوند ثبت کردند و شنان داند که همیشه ثابت‌قدم هستند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: باوجود همه توطئه‌های دشمنان ولی مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی امروز با حضور پرشور خود نشان دادند که دست از انقلاب اسلامی نمی‌کشند و به آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب مردمی پایبند هستند.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وابستگی به آمریکایی‌ها و بیگانگان را در عرصه‌های مختلف قطع کرد و باعث شکوفا شدن استعدادهای درونی ملت ایران شد.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، پزشکی و هسته‌ای، دنیا شاهد پیشرفت‌های عظیم فرزندان ایران اسلامی است که این پیشرفت‌ها از برکات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان همیشگی ملت ایران که نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را ببینند همواره در حال توطئه هستند ولی حضور پرشور و با بصیرت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امروز بار دیگر نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: حضور پرشور، گسترده و آگاهانه مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حامل این پیام برای جهانیان است که توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان درحرکت پرشتاب انقلاب اسلامی بی‌تأثیر است.

در پایان مراسم پس از سخنرانی امام‌جمعه نهاوند بیانیه راهپیمایی قرائت شد و مردم با سردادن الله‌اکبر پشتیبانی خود را از آن اعلام کردند.

دیدگاه شما