تازه های سایت

کد مطلب: 34898
19. بهمن 1396 - 9:00
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از افتتاح ششمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرستان نهاوند و بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی "بابا قاسم " با 900 میلیون تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در حاشیه افتتاح طرح‌های بهداشت و درمان نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در دهه فجر امسال طرح‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان نهاوند کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: افتتاح ششمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرستان نهاوند ازجمله طرح‌هایی است که امروز توسط مسئولان به بهره‌برداری رسید و برای این منطقه ضروری به نظر می‌رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای که امروز افتتاح شد چهارمین پایگاه اورژانس جاده‌ای و ششمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان نهاوند است.

وی عنوان کرد: مکان این پایگاه مربوط به آموزش‌وپرورش بخش خزل است که جای تقدیر از مدیریت این اداره دارد که این فضا را در اختیار بهداشت و درمان برای خدمت به مردم قرار داده است.

دارابی گفت: برای تعمیر و تجهیز این پایگاه 50 میلیون تومان هزینه شده و یک دستگاه آمبولانس اسپرینتر به ارزش 300 میلیون تومان به‌منظور ارائه خدمات در محور برزول، فارسبان و فیروزان گامی اساسی در ارائه خدمات به مردم منطقه است.

 

1556634

 

وی بیان داشت: این پایگاه از هنگام راه‌اندازی ۶ مأموریت پیش بیمارستانی به شهرستان جهت نجات جان بیماران داشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند دارای 2 پایگاه اورژانس شهری و 4 پایگاه اورژانس جاده‌ای است که بااین‌وجود شهرستان نهاوند در حال حاضر ازنظر پایگاه‌های اورژانس بی‌نیاز است.

 

1556635

 

**** افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی در روستای بابا قاسم نهاوند با 900 میلیون تومان اعتبار

دارابی در ادامه به افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی به مرکزیت روستای بابا قاسم از توابع بخش مرکزی شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه خدمات بهداشتی درمانی در این شهرستان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی بابا قاسم با حضور مسئولان افتتاح شد که برای ساخت آن 900 میلیون تومان هزینه شده است.

 

1556633

 

وی عنوان کرد: برای ساخت این پروژه که از اردیبهشت‌ماه سال 95 در دستور کار قرارگرفته است تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی انجام شد و امروز خدمتی متمایز برای چند هزار نفر در این بخش است.

دارابی گفت: این مرکز در زیربنایی به مساحت 600 مترمربع در دوطبقه در حال ارائه خدمت به 13 روستا با 2600 خانوار است که 7419 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما