تازه های سایت

کد مطلب: 34893
19. بهمن 1396 - 8:13
مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان از ساخت سه فيلم سينمايي فاخر در همدان در راستای پروژه 40 سالگی انقلاب خبر داد و آن را شامل ساخت سریال مرحومه دباغ، سردار همدانی و گروه ابوذر نهاوند دانست.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی دهقان‌نیری عصر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها مکمل یکدیگر هستند و صدا وسیما در حوزه صوتی و تصویری در کنار سایر رسانه به پوشش اخبار و اطلاعات می‌پردازد، اظهار کرد: همه رسانه‌ها در کنار یکدیگر هستند و هیچگاه سخنی از برتری فلان رسانه بر دیگری در استان نبوده است.

وی با بیان اینکه این نشست صمیمی برگزار شد تا بتوانیم به پوشش بهتر اطلاعات و اخبار استان دست یابیم، افزود: امید است با تفاهم‌نامه‌هایی که بین صدا و سیما با خانه مطبوعات منعقد می‌شود بتوانیم در راستای اطلاع‌رسانی درست و بهنگام اقدام کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان تأکید کرد: به دنبال آن هستیم که از ظرفیت خبرنگاران سایر رسانه‌ها در تولید برنامه در بخش صدا و سیما استفاده شود.

وی با اشاره به اختصاص یک ساعت در روز به شهرستان‌های استان برای تولید برنامه‌های خاص آنها در صداوسیما، از استقبال فرمانداران در این زمینه خبر داد.

دهقان‌نیری گفت: اعتباراتی که به ما داده می‌شود معادل روزانه تولید چهار ساعت برنامه است و باید بقیه این ساعت را از برنامه‌های این چنینی و خلاقانه به کمک دیگر بخش‌ها پر کرد.

وی از ساخت سه فیلم سینمایی فاخر در همدان در راستای پروژه 40 سالگی انقلاب خبر داد و آن را شامل ساخت سریال مرحومه دباغ، سردار همدانی و گروه ابوذر نهاوند دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما