تازه های سایت

کد مطلب: 34854
16. بهمن 1396 - 8:16
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان از افتتاح مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه بنیاد برکت دهستان شهرک منطقه خزل نهاوند همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرزاد تیموری با اشاره به افتتاح مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بنیاد برکت دهستان شهرک منطقه خزل نهاوند اظهار کرد: این مدرسه در زمینی با مساحت 2 هزار و 83 متر مربع و با زیربنای 583  متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: برای احداث این مدرسه 50 درصد از اعتبارات بنیاد برکت و 50 درصد از اعتبارات اداره نوسازی و تخریب مدارس استان همدان هزینه شده است.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه این مدرسه با اعتبار  600 میلیون تومان در سال 1395 کلنگ‌زنی شده بود که دهه فجر امسال به افتتاح رسید، افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 24 پروژه توسط نوسازی مدارس همدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال 95 نسبت به 94 رشد 57 درصدی اعتبارات عمرانی را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: در سال 96 اعتبار عمرانی به 50 میلیارد تومان افزایش یافته که نسبت به سال قبل آن 76 درصد اعتبارات عمرانی افزایش یافته است.

تیموری با بیان اینکه با اعتبارات ملی استانداردسازی مدارس که در اختیار نوسازی مدارس قرار گرفت توانستیم 829 مدرسه با 5 هزار و 165 کلاس و اتاق استانداردسازی کنیم، یادآور شد: برای این استانداردسازی هزینه‌ای بالغ بر 26.5 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های همچون مدرسه 6 کلاسه اخوان در ناحیه یک از اعتبار ملی و خیری در سال 97 تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود، افزود: مدرسه موسی‌خانی با 17 کلاس درس در شهرک شهیدبهشتی، مدرسه خیری دخترانه شهرک ولیعصر(عج) با 17 کلاس درس را می‌توان از جمله پروژه‌های سال آینده برشمرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما