تازه های سایت

کد مطلب: 34839
15. بهمن 1396 - 14:46
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر 110 نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: در ایام مبارک دهه فجر برنامه‌های زیادی از طرف سپاه شهرستان در حال انجام است و اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور نیز یکی از این برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: شهدای سرافراز ایران اسلامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند و با لبیک به‌فرمان امام خمینی (ره) در میدان‌های نبرد حاضر شدند و برای همیشه جاودانه شدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز نیز ما وظیفه‌داریم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهدا را در ایام دهه فجر برای نسل جوان بازگو کنیم و آن‌ها را با شهیدان و فرهنگ ایثارگری آشنا کنیم.

وی عنوان کرد: امروز نسل جوان جامعه در آماج حملات ناجوانمردانه دشمنان انقلاب اسلامی قرارگرفته است تا آن‌ها را نسبت به شهدا و ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی بی‌تفاوت کند که برگزاری اردوهای راهیان نور درزمینهٔ مقابله با این حملات بسیار مفید و مؤثر است.

 

1550840

 

کریمی گفت: نسل جوان و دانش‌آموز با حضور در مناطق عملیاتی از نزدیک مشاهده خواهد کرد که برای حفظ کشور و جلوگیری از ضربه خوردن به انقلاب شکوهمند اسلامی، رزمندگان غیور کشورمان چه رشادت‌هایی از خود نشان دادند.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور ازجمله کارهای مفید و بسیار خوب فرهنگی است که در طول سال توسط سپاه شهرستان نهاوند و با همکاری آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در دور جدید اعزام‌های راهیان نور امروز کاروان 110 نفری از دانش‌آموزان پسر مدارس نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

 

وی گفت: این دانش‌آموزان به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند و از نزدیک در جریان جزئیات دفاع مقدس و عملیات‌ها قرار می‌گیرند.

کریمی در پایان گفت: تا پایان سال چندین مرحله اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما