تازه های سایت

کد مطلب: 34838
15. بهمن 1396 - 9:28
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی نهاوند گفت: باهدف ایجاد شورونشاط در بین جوانان عزیز روستایی، 10 خانه ورزش در روستاهای این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عباس رسولی در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: مناطق روستایی شهرستان نهاوند دارای جوانان بسیار بااستعداد و علاقه‌مند به ورزش است که باید با انجام برنامه‌های مختلف در طول سال باعث ایجاد شورونشاط در این مناطق باشیم.

وی اظهار داشت: با همکاری اداره ورزش و دهیاری‌ها و باهدف ایجاد نشاط و سلامتی در بین روستاییان اقدام به راه‌اندازی خانه ورزش در مناطق روستایی کرده‌ایم.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی نهاوند افزود: در دهه مبارک فجر چند خانه ورزش را در روستاهای نهاوند افتتاح خواهیم کرد تا محلی برای انجام ورزش و ایجاد انگیزه در جوانان روستایی باشد.

وی عنوان کرد: تا امروز 10 روستا را برای راه‌اندازی خانه ورزش شناسایی کرده‌ایم که به ترتیب این خانه‌ها را تجهیز و افتتاح خواهیم کرد.

رسولی همچنین از برگزاری جشنواره روستایی " دا " در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: جشنواره "دا " امسال در روستای زرامین سفلا برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: هدف ما برگزاری باشکوه این جشنواره برای معرفی هنر بانوان شهرستان و فعالیت‌های انها هست که زمینه خوبی برای ارائه کارها و صنایع‌دستی در شهرستان است.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی نهاوند گفت: امسال در دهه مبارک فجر بیش از ده‌ها برنامه در حال اجرا داریم که در سطح روستاهای بخش‌ها و شهرستان زیر نظر هیئت برای خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما