تازه های سایت

کد مطلب: 34815
14. بهمن 1396 - 7:48
فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه باید سرمایه گذار در شهرستان جذب کنیم، گفت: باید با وحدت کلمه سبب تولید و رونق اقتصادی و اشتغال شویم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در دیدار شورای اداری این شهرستان با امام جمعه نهاوند به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به پشتوانه رهبری به پیروزی رسید که در بیانات ایشان یک کلمه که مغایرت با شرع مقدس و کلام الهی باشد، نمی توان یافت.

وی افزود: مردم با وحدت کلمه و به پشتوانه همین شخصیت الهی حضرت امام خمینی(ره) به خیابان‌ها می‌ریختند و علیه نظام طاغوت مبارزه می‌کردند.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: رهبر فرزانه انقلاب فرزندی از فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س) بود و یک شخصیت الهی بی‌نظیر که باید اندیشه‌های ایشان را در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها تدریس کرد و تمام تصمیمات ایشان الهی بود چراکه ایشان به یک منبع الهی متصل بود و این تأثیر رهبری در پیروزی را می‌رساند.

وی تصریح کرد: زمانی نمی‌توانستیم از اسرائیل حرف بزنیم اما امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که اسرائیل اشغالگر و تروریست است حتی جوانان تربیت یافته ما حاضر به مبارزه با ورزشکاران این رژیم جعلی در میادین مبارزه نمی‌شود.

حمیدوند با اشاره به ایام دهه مبارک فجر گفت: باید در این ایام جوانان را توجیه کنیم که آن زمان هیچ امکاناتی اعم از اشتغال و تحصیل نداشتیم اما امروز به لطف الهی می‌بینیم که در همین نهاوند انواع امکانات آموزشی برای دانش آموزان و انواع دانشگا‌ه‌ها از دولتی تا آزاد اسلامی و غیر انتفاعی وجود دارد و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان نهاوند در بحث گازرسانی روستای فاقد گاز نداریم و افتخار می‌کنیم حتی جاهای که عنوان روستا ندارند در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار هستند و در بحث جاده و تعریض آنها خدمات زیادی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ما نمی‌گوییم که مشکل نداریم مشکل هم داریم ولی باید قبول کنیم که خواسته‌های مردم خیلی فراتر رفته و به چیزهای دیگری مثل اینترنت پرسرعت رسیده است بنابراین خواسته‌ها عوض شده است با وجود همه مشکلات در طول مدت عمر انقلاب اسلامی خدمات قابل توجه و بی شماری ارائه شده است.

وی ابراز داشت: داعش پرورش یافته همین دشمنان اسلام و ایران است بنابراین رهبر عزیز و فرزانه ما با تیزهوشی کامل این را فهمید و دستور داد که جنگ نباید به داخل کشور کشیده شود و دیدیم که جان برکفان و رزمندگان دلاور ما با جانفشانی و ایثار تمام به بیرون از مرزها رفتند و نگذاشتند این اتفاق برای دشمن محقق شود و این اقتدار جمهوری اسلامی ایران را می رساند که حتی مورد اقرار دشمنان ما قرار گرفته است.

حمیدوند با بیان اینکه در بخش‌های مختلف اقتصادی و نظامی خودکفا هستیم، افزود: در بحث تولید گندم روزی واردکننده بودیم الان صادرکننده هستیم و حرف برای گفتن داریم.

وی گفت: باید سرمایه گذار جذب کنیم و در فضای مجازی از شهر خود تعریف کنیم و با وحدت کلمه سبب تولید و رونق اقتصادی و اشتغال شویم.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه ممکن است اختلاف فکری داشته باشیم اما باید با وحدت در کنار هم حرکت کنیم، تصریح کرد: مردم یک میثاق ملی به عنوان انتخابات دارند و به کسی که رأی اکثریت آورده باید اعتماد کنیم و او را در طول چهار سال حمایت کنیم حتی اگر مخالف فکر ما باشد تا مشکلات کشور حل شود در غیر این صورت به اکثریت و اجتماع مردم خیانت کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما