تازه های سایت

کد مطلب: 34669
5. بهمن 1396 - 8:30
فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال مبلغ 3 میلیارد تومان در راستای بحث اقتصاد مقاومتی به شهرستان نهاوند اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی نهاوند اظهار داشت: سپاه همواره حامی کارآفرینان بوده است و از طرح‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی باشد حمایت می‌کند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما همچنان به دنبال فتنه و اقداماتی برای ضربه زدن به نظام و مردم ایران هستند و بعد از اینکه پی بردند از طریق جنگ سخت نمی‌توانند به کشور نفوذ پیدا کنند به جنگ نرم و جنگ اقتصادی روی آوردند.

فرمانده سپاه نهاوند ابراز داشت: جمعی از کارآفرینان در سال 89 خدمت مقام معظم رهبری رسیدند و ایشان در آن جلسه یک واژه جدیدی به نام اقتصاد مقاومتی را به ادبیات اقتصادی این کشور اضافه کردند و از آن تاریخ به بعد به‌عنوان واژه اصلی تمام فرمایشات ایشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بارها از اقتصاد مقاومتی سخن گفته‌اند و حتی در شعار هر ساله اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی دارند.

کریمی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی عدم اتکا به نفت، حمایت و اتکا به تولیدات داخلی را باید مد نظر قرار داد، عنوان کرد: تنها راه برون رفت از تحریم‌های ظالمانه اتکا به اقتصاد مقاومتی است.

وی ابراز داشت: در سال گذشته مبلغ 3 میلیارد تومان به بسیجیان و جوانان جویای کار که در راستای بحث اقتصاد مقاومتی در حال فعالیت و کار بودند، پرداخت شد که برای 280 نفر شغل ایجاد شده است.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: خوشبختانه امسال نیز مبلغ 3 میلیارد تومان در راستای بحث اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما