تازه های سایت

کد مطلب: 34667
5. بهمن 1396 - 8:24
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از برگزاری کلاس آموزشی حفاظت از محیط زیست و ساخت خمیر بازی با کاغذهای بازیافتی در کتابخانه عمومی 9دی شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، میلاد امینیان از برگزاری کلاس آموزشی ساخت خمیربازی با کاغذهای بازیافتی در کتابخانه عمومی نهاوند خبر داد و اظهار کرد: هدف از این برنامه آشنایی کودکان و نوجوانان با اهمیت پاکیزه نگه داشتن محیط زیست و کاهش تولید زباله بود.

وی با اشاره به «تاثیر زیان بار آلودگی‌های زیست محیطی بر چرخه طبیعی و کیفیت زندگی انسان»، گفت: در جهان امروز، آلودگی یکی از مهم‌ترین و حادترین مشکل تمدن انسانی است و نقش انسان در آلودگی محیط زیست بسیار چشم گیر است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند با بیان اینکه طبیعت، برای بقای نسل بشر آفریده شده و پیوندی ناگسستی میان انسان و طبیعت وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به رسالت آموزشی کتابخانه در این برنامه تلاش شد کودکان و نوجوانان با خطر آلودگی‌های زیست محیطی آشنا شوند و برای کاهش این آلودگی‌ها نحوه بازیافت زباله‌های کاغذی و تبدیل آن به مواد قابل استفاده را فرا گیرند.

وی با اهمیت به برگزاری برنامه‌ها و بازی‌های خلاقانه در کتابخانه و در خلال آن آموزش به کودکان و نوجوانان نسبت به رفتارهایی، گفت: لازمه زندگی بهتر در جهان دارا بودن اطلاعاتی از پیرامون است و هرچه این اطلاعات صحیح‌تر باشد، نتایجی سودمند به دست می‌آید.

امینیان بیان کرد: تمام این اطلاعات از راهی به نام آموزش انتقال پیدا می‌کنند که آموزش به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما