تازه های سایت

کد مطلب: 34633
3. بهمن 1396 - 8:08
فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۲۸۰ دانش‌آموز پسر مدارس نهاوند به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان غیور کشورمان، دانش‌آموزان نهاوندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور یکی از کارهای بسیار خوب و تأثیرگذار فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار دارد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با انواع ترفندها و با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی درصدد از بین بردن فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند که باید در این مورد هوشیار باشیم.

وی عنوان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی باعث می‌شود تا آن‌ها از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی آشنا شوند و این نکته را فرابگیرند که برای حفظ انقلاب اسلامی شهدای عزیز چه ایثارگری‌هایی از خود نشان دادند.

کریمی در ادامه گفت: سپاه نهاوند با همکاری آموزش‌وپرورش در طول سال تحصیلی جاری چندین مرحله دانش‌آموزان را به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام کرده است.

وی بیان کرد: در جدیدترین اعزام‌ها امروز با حضور مسئولان تعداد ۲۸۰ دانش‌آموز پسر مدارس شهرستان نهاوند و بخش خزل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این دانش‌آموزان به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی شلمچه، فکه و جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی بیان داشت: این دانش‌آموزان با ۶ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند که در هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما