تازه های سایت

کد مطلب: 34630
3. بهمن 1396 - 7:56
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری يكصد جشن انقلاب در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: يكصد مبلغ بومی و غیر بومی نیز در این دهه به مناطق مختلف شهرستان اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این دهه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در چهار رشته، حفظ، نقاشی، مفاهیم و خوشنویسی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌ها بیش از 2 هزار کودک و نوجوان در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند حضور سید مصطفی حسینی، قاری بین‌المللی در محفل انس با قرآن این شهرستان‌ را یکی دیگر از برنامه‌های مهم این شهرستان عنوان کرد و افزود: یک محفل انس با قرآن در روز 22 بهمن با حضور این قاری بین‌المللی به یاد شهدا در نهاوند برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری 6 محفل انس با قرآن در دهه فجر توسط موسسات قرآنی و خانه‌های در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری 100 جشن انقلاب در این دهه از شاخص‌ترین برنامه‌های خواهد بود.

محبی از برگزاری 10 برنامه 10 سخنران در مساجد شهرستان نهاوند با همکاری اوقاف خبر داد و افزود: به مدت 10 روز در 10 مسجد شهرستان نهاوند برنامه سخنرانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت فجر فاطمی برگزار خواهند شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام امام‌ حسین‌(ع) بود و حفظ شأن حضرت فاطمه‌(س) در این دهه جزو اصول کاری ماست.

انتهای پیام

دیدگاه شما