تازه های سایت

کد مطلب: 34614
2. بهمن 1396 - 15:08
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد
۵ سارق حرفه‌ای شهرستان نهاوند دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 5 سارقان حرفه‌ای در این شهرستان و معرفی به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: پلیس شهرستان در روزهای گذشته در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها، اقدام به اجرای طرح کرده است.

وی اظهار داشت: در این طرح مأموران با اجرای عملیات ضربتی برخورد با جرائم سرقت و با عملیات از پیش طراحی‌شده موفق به شناسایی و دستگیری ۵ نفر از سارقان حرفه‌ای نهاوند شدند که 3 نفر از آن‌ها سارق منازل بودند.

فرمانده انتظامی نهاوند بابیان اینکه این سارقان از منازل سرقت می‌کردند، افزود: در این طرح ضربتی یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت نیز بازداشت شد.

وی بیان داشت: علاوه بر دستگیری این سارق، مأموران موفق شدند یک نفر سارق سیم و کابل برق را نیز شناسایی و دستگیر کنند.

ملکی عنوان کرد: هر ۵ مجرم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند و از آن‌ها دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح‌ها ارتقا امنیت اجتماعی جامعه است که در این راستا نیازمند همکاری و کمک شهروندان عزیز نیز هستیم.

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه گفت: در هفته گذشته نیز در طرحی که توسط پلیس نهاوند اجرا شد ۲۵ نفر خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد را دستگیر و مقدار ۱۰۸ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی اظهار داشت: همچنین در این طرح ۷ دستگاه وسایل نقلیه متخلف و ناقض حقوق شهروندی توقیف شد.

ملکی گفت: نیروی انتظامی همیشه خود را نسبت به امنیت جامعه متعهد می‌داند و در این راه نیازمند همراهی مردم است و مردم عزیز نهاوند نیز م توانند هرگونه مورد مشکوک را از طریق پلیس 110 به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما