تازه های سایت

کد مطلب: 34568
29. دى 1396 - 12:59
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: اوج شدت بارش‌ها در همدان از اواخر وقت جمعه تا صبح روز شنبه پیش‌بینی شده و از صبح روز یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس 6 درجه‌ای دما را شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، است اظهار کرد: از اواخر وقت امروز شاهد رشد موقت ابر و وزش باد در استان خواهیم بود.

وی به نفوذ سامانه بارشی از فردا بعد از ظهر به تدریج در استان اشاره کرد و گفت: با ورود این سامانه بارشی در برخی مناطق استان بارش برف، گاهی افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: اوج شدت بارش‌ها از اواخر وقت جمعه تا صبح روز شنبه پیش‌بینی شده و از صبح شنبه تا بعد از ظهر شنبه بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی مدت بارش به ویژه جمعه شب تا روز شنبه در جاده‌های ارتباطی استان احتمال لغزندگی، مه‌آلودگی و کولاک برف دور از انتظار نیست، افزود: با توجه به بازه زمانی کم بارش‌ها، میانگین بارش 10 تا 12 میلیمتری پیش‌بینی شده است.

پیرتاج با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا از روز یکشنبه هفته آینده در استان، تصریح کرد: از صبح روز یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس 6 درجه‌ای دما را در استان شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش دمای هوای استان و بارش‌ها، تا اواخر وقت روز یکشنبه، یخ زدگی و لغزندگی در معابر عمومی و خیابان‌ها دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته به ترتیب هفت درجه سانتیگراد زیر صفر و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسید.

وی به سردترین و گرم‌ترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و یادآور شد: قهاوند و کبودراهنگ با دمای 9 درجه سانتیگراد زیر صفر و نهاوند با دمای 10 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان گزارش شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما