تازه های سایت

کد مطلب: 34533
27. دى 1396 - 7:49
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد
برگزاری 190 عنوان برنامه در دهه فجر در نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از 190 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، سیاسی، مذهبی، بصیرتی و ورزشی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: دهه فجر یادآور روزهای غرورآفرین و طلوع فجر انقلاب اسلامی است که در این ایام در سال 57 مردم مؤمن ایران اسلامی برای همیشه حکومت طاغوت را به زیر کشیدند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول سال‌های شکوهمند به ثمر نشستن در دنیا عزتمند شده است و امروز در مقابل ابرقدرت‌ها با استقلال و آزادگی و با سربلندی ایستاده است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در طول نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان مردم ایران همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی مردم ایران بوده‌اند ولی هر بار با استقامت مردم و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، نتوانستند ضربه‌ای به‌نظام اسلامی بزنند.

وی بیان داشت: در ایام دهه فجر باید برای نسل جوان که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند دستاوردها و پیشرفت‌های عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را تشریح کنیم و به آن‌ها بگوییم که در زمینه‌های مختلف در کجا قرار داشتیم و الآن در چه وضعیتی هستیم که همه این پیشرفت‌ها مرهون خون مطهر شهدا است.

کریمی عنوان کرد: امسال نیز به‌رسم هرساله مراسم دهه مبارک فجر در سرتاسر شهرها و روستاهای شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و مردم خودشان برگزارکننده مراسمات دهه فجر هستند.

وی افزود: در سطح همه پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی و نشست‌های بصیرتی برگزار می‌شود و ابعاد و زوایای مختلف پیروزی انقلاب اسلامی تشریح می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: برای ده فجر امسال بیش از 190 عنوان برنامه در نظر گرفته‌شده است که در دهه فجر اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: دیدار با امام‌جمعه، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، عصر شعر و خاطره با محوریت روزهای پیروزی انقلاب از برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

کریمی گفت: همچنین برپایی نمایشگاه‌های عکس و فیلم انقلاب، اعزام مبارزان دوران انقلاب به مدارس برای بیان خاطرات و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌های سپاه نهاوند در دهه فجر است.

وی در پایان اظهار داشت: پایان‌بخش برنامه‌های دهه فجر حضور باشکوه و پرشور مردم ولایتمدار نهاوند در راهپیمایی وحدت‌بخش روز 22 بهمن است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما