تازه های سایت

کد مطلب: 34516
26. دى 1396 - 9:51
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: پیشکسوتان ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی نهاوند در مسابقات قهرمانی کشور موفق شدند یک نشان طلا و یک نشان برنز کسب کنند.

محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی قهرمانی کشور به میزبانی استان گیلان به مدت 2 روز برگزار شد و تیم نهاوند در این رقابت‌ها خوش درخشید.

وی اظهار داشت: در این رقابت‌ها بیش از 300 ورزشکار از سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند و نفرات برتر مشخص شدند که دراین‌بین ورزشکاران پیشکسوت نهاوند نیز موفق شدند یک طلا و یک برنز را کسب کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در این رقابت‌ها که در بخش‌های هنرهای فردی برگزار شد در رشته کباده و در رده سنی 50 تا 60 سال صمد سیف از ورزشکاران نهاوندی موفق به کسب نشان طلای کشور شد.

وی اظهار داشت: همچنین هبت شهبازی دیگر ورزشکار نهاوندی نیز در رشته 12 گانه انفرادی و در رده سنی 60 تا 70 سال موفق شد مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

روزبه گفت: شهرستان نهاوند درزمینهٔ ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استعدادهای خوبی دارد و امیدواریم با تکمیل هرچه زودتر زورخانه استاندارد این شهرستان بتوانیم هرچه بیشتر در خدمت علاقه‌مندان به این رشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به میزبانی این شهرستان در رقابت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در آخرین روزهای دی‌ماه جاری شهرستان نهاوند میزبان دو رقابت در سطح منطقه‌ای و استانی خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در روز جمعه هفته جاری مسابقات تیر و کمان قهرمانی غرب کشور در رشته‌های ریکرو و کامپوند در سالن مجتمع ورزشی بانوان نهاوند برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: در این رقابت‌ها تیم نهاوند نیز به‌صورت مستقل در رده خانم‌ها و آقایان شرکت می‌کند که نشان‌دهنده ظرفیت خوب شهرستان در این رشته است.

روزبه گفت: تماشای این مسابقات برای مردم رایگان است و از ساعت 8 صبح روز جمعه میزبان مردم ورزش دوست نهاوند خواهیم بود.

وی عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از همدان، کردستان، زنجان، لرستان و تیم نهاوند برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: همچنین در روز جمعه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی استان همدان به میزبانی سالن ورزشی شهید عباد الله خدا رحمی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها در ترکیب تیم استان همدان برای مسابقات قهرمانی کشور قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما