تازه های سایت

کد مطلب: 34461
23. دى 1396 - 9:45
فرماندار نهاوند گفت: دستگاه قضایی نهاوند با عملکرد مطلوب مشکلات قضایی شهروندان نهاوند را حل و پیگیری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند امروز در دیدار با اعضای شرکت‌کننده در طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت، گفت: مشارکت مردم و مسئولیت‌پذیری آن‌ها در قبال امنیت و نظم عمومی بسیار راهگشا و مهم است و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود.

وی اظهار داشت: اگر همه آحاد مردم در زمینه‌های اجتماعی و عمومی احساس مسئولیت داشته باشند درواقع کمک‌کننده به قانون هستند و در ایجاد امنیت نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

فرماندار نهاوند افزود: طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی بسیار گام خوب و مؤثری برای ایجاد امنیت برای شهروندان است.

وی بیان داشت: به برکت نظام مقدس اسلامی هم‌اکنون کشور ما در بین کشوهای منطقه و در وضعیتی که منطقه دارد از امنیت بسیار خوبی برخوردار است که باید قدردان کسانی باشیم که این شرایط را برای ما به وجود آوردند.

حمیدوند گفت: برقرار امنیت عمومی بر عهده نیروهای انتظامی است و درراه حفظ این امنیت نیز نیازمند کمک مردم و خیرین است تا بتواند به نحوی بهتر در خدمت مردم باشد.

وی عنوان کرد: کسانی که در این طرح حضور دارند مورد اعتماد مسئولان هستند و امیدواریم که در این طرح موفق باشید.

فرماندار نهاوند افزود: خیرین محترم حاضر در اینجا می‌توانند در بحث‌های مالی برای کمک به امنیت جامعه نیروهای انتظامی را برای انجام‌وظیفه بهتر، یاری کنید چون در مواردی که ممکن است نیاز به ساخت و تجهیز مکان‌های انتظامی باشد، خیرین بزرگوار می‌توانند نیروی انتظامی را کمک کنند.

حمیدوند گفت: با تلاش‌های مختلف مجموعه شهرستان به حمدالله امنیت در شهرستان در سطح مطلوب و راضی‌کننده‌ای قرار دارد ه این نشان‌دهنده توجه مردم به موضوع قانون مداری است.

فرماندار نهاوند همچنین در دیدار با مترقب رئیس‌کل دادگستری استان همدان با اعلام رضایت از عملکرد خوب دستگاه قضا در نهاوند گفت: دستگاه قضا در شهرستان با برخورد مناسب با شهروندان به‌خوبی توانسته مشکلات قضائی شهرستان را پیگیری و حل کند.

وی گفت: دستگاه قضا به‌عنوان محل و ملجأ مردم برای احقاق حقوقشان وظیفه مهم و خطیری بر عهده دارد که با تلاش مجموعه، دستگاه قضایی شهرستان عملکرد راضی‌کننده‌ای از خود بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما