تازه های سایت

کد مطلب: 34447
22. دى 1396 - 10:03
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از اواخر وقت روز یکشنبه تا صبح سه‌شنبه هفته آینده با عبور موجی ضعیف، بارش برف و کاهش دمای روزانه در برخی مناطق همدان پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است، اظهار کرد: از اواخر امروز افزایش ابر و گاهی وزش باد در استان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طی جمعه بعد از ظهر در برخی مناطق استان احتمال بارش خفیف برف وجود دارد، گفت: فردا همچنین طی ساعاتی افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: از اواخر روز یکشنبه تا صبح سه‌شنبه هفته آینده با عبور موج ضعیفی از استان، در برخی مناطق بارش برف و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه از امروز تا چند روز آینده دمای روزانه هوا بین دو تا سه درجه افزایش می‌یابد، افزود: طی مدت بارندگی از اواخر روز یکشنبه تا روز سه‌شنبه هفته آینده نیز کاهش دمای روزانه پیش‌بینی شده است.

پیرتاج با اشاره به دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: کمینه و بیشینه دمای هوا در همدان در این بازه زمانی، 10  درجه سانتیگراد زیر صفر و 9 درجه سانتیگراد بالای صفر گزار شد.

وی به گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی این مدت اشاره کرد و ادامه داد: ملایر و نهاوند با دمای 10 درجه سانتیگراد بالای صفر و رزن با دمای منفی 11 درجه به ترتیب به عنوان گرم‌ترین و سردترین نقاط استان به ثبت رسیدند.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال زراعی امسال (طی مهرماه سال جاری تا امروز)، کاهش بارندگی به ثبت رسیده که این امر طی 19 سال گذشته در شهر همدان بی سابقه بوده است.

وی در پایان یادآور شد: طبق الگوها کاهش بارندگی در همدان نسبت به آمار بلندمدت 60 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما