تازه های سایت

کد مطلب: 34394
19. دى 1396 - 9:44
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: باهدف فرهنگ‌سازی و ایجاد نشاط برای کارمندان، مسابقات فوتسال جام ادارات در نهاوند در حال برگزاری است.

محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: مجموعه ادارات و کارمندان نهادهای دولتی شهرستان نهاوند برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و ایجاد نشاط و سلامتی نیازمند انجام مسابقات و حرکات ورزشی هستند.

وی اظهار داشت: به‌منظور گسترش و فرهنگ‌سازی انجام مسابقات ورزشی در بین کارمندان نهاوندی، در زمان‌های مختلف مسابقات مختلف ورزشی در بین ادارات شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: تا پایان سال و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر نیز شاهد برگزاری مسابقات ورزشی در بین ادارات شهرستان نهاوند خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر مسابقات فوتسال جام ادارات شهرستان نهاوند با استقبال خوب کارمندان عزیز شهرستان نهاوند در سالن مجموعه ورزشی بانوان این شهرستان در حال برگزاری است.

روزبه اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 8 تیم حضور دارند و تیم‌های شهرداری نهاوند و اداره ورزش و جوانان در مسابقه پایانی این دوره از مسابقات برای کسب مقام قهرمانی تلاش می‌کنند.

وی در پایان گفت: قطعاً برگزاری مسابقات ورزشی در بین ادارات و کارمندان باعث ایجاد روحیه نشاط در بین انها خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما