تازه های سایت

کد مطلب: 34392
19. دى 1396 - 8:18
مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه این سازمان برای واحدهای تولیدی پرونده‌سازی نکرده است، گفت: کارفرمایان استان همدان 168 میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد عسگری درباره اظهارات استاندار همدان مبنی بر پرونده‌سازی برای واحدهای تولیدی و در پی دریافت کارت زرد از مدیر ارشد استان، تصریح کرد: تأمین اجتماعی برای کارفرمایان بدهکار صورتحساب تهیه می‌کند و هر 6 ماه یک‌بار بدهی کارفرمایان بررسی و صورتحسابی به آنان اعلام می‌شود و این موضوع پرونده‌سازی نیست.

وی با اشاره به فعالیت 24 هزار کارفرما در استان همدان اظهار کرد: هر 6 ماه یک‌بار 24 هزار صورتحساب برای کارفرمایان تهیه می‌شود که براساس آخرین صورتحساب کارفرمایان استان 168 میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکارند به طوریکه بسیاری از کارفرمایان پولی ندارند تا بدهی‌های خود را به این سازمان پرداخت کنند.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان درباره انتقاد استاندار همدان مبنی بر سخت‌گیری مدیر تأمین اجتماعی نهاوند با واحدهای تولیدی و چشم و هم‌چشمی و رودربایستی زیاد و برکناری این مدیر نیز تأکید کرد: مدیر این شهرستان غیربومی بوده و در حال رسیدگی به مشکلات گفته شده در تأمین اجتماعی نهاوند هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما