تازه های سایت

کد مطلب: 34305
13. دى 1396 - 9:29
امام جمعه نهاوند گفت: برکسی پوشیده نیست که پشت این فتنه ها آمریکا، اسرائیل، آل سعود و داعش، منافقین و همه بدخواهان نظام اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی با اشاره به اینکه دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی درصدد ایجاد فتنه‌های مختلف بوده است، اظهار کرد: هدف از این فتنه‌ها آزمایش مردم در میزان پایبندی آنها به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان دنبال فتنه جدیدی هستند، گفت: مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی می‌دانند که فتنه اخیر نیز توسط آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی ایجاد شده است.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه دشمن در پی گرفتن انتقام از ملت بزرگ ایران است، گفت: ایران اسلامی با نابودی داعش و تقویت جبهه مقاومت، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است، به همین دلیل آنها سخت از این اتفاق عصبانی هستند.

مغیثی با بیان اینکه باید نسل جوان را نسبت به دسیسه‌ دشمنان آگاه کنیم، تأکید کرد: نباید بگذاریم جوانان ما ابزار دست دشمنان شوند.

وی با بیان اینکه عظمت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی با قیمت گزافی به دست آمده است و باید آن را حفظ کنیم اضافه کرد: ایران اسلامی به موفقیت‌های بسیاری در حوزه موشکی، هسته‌ای و ماهواره‌ای دست یافته که باید نسبت به تبیین آن اقدام شود.

حجت‌الاسلام مغیثی‌نیا با بیان اینکه امروز فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است عنوان کرد: برای در امان ماندن از دسیسه‌های دشمنان در این عرصه پرخطر باید مردم هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه خدمتگزار مردم بودن افتخار بزرگی است که مسوولان باید این مهم را مد نظر داشته باشند، گفت: باید از خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نشود.

امام جمعه نهاوند در خصوص اتفاقاتی که چند روز پیش در استان رخ داد، گفت: عوامل فریب‌خورده‌ای که پرچم ایران اسلامی را آتش زدند نه ایرانی‌اند و نه مسلمان؛ و از دستگاه قضایی می‌خواهیم آنها را به اشد مجازات برسانند.

وی در پایان سخنانش ضمن اینکه فتنه‌گران را یا مزدور دانست و یا فریب‌خورده، اظهار کرد: باید نسبت به مواضع دشمن هوشیار بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما