تازه های سایت

کد مطلب: 34274
10. دى 1396 - 8:00
در دیدار نماینده رئیس کمیته امداد کشور با فرماندار نهاوند عنوان شد
ارائه بسته های تشویقی برای حمایت از زنان بی سرپرست و ازدواج جوانان مددجو
فرستاده رئيس کميته امداد امام خميني(ره) کشور با حضور در دفتر فرماندار نهاوند ضمن دیدا با وی پیرامون مسائل و مشکلات مددجویان نهاوند با وی گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ابوالفضل مسعود نماينده فتاح رئيس کميته امداد امام خميني (ره) با حضور در دفتر فرماندار نهاوند با کريم حميدوند فرماندار شهرستان نهاوند ديدار و گفتگو کرد.

فرستاده رئيس کميته امداد امام خميني (ره) کشور در اين ديدار با ابلاغ سلام مهندس فتاح گفت: به لحاظ تعامل و همکاري و مساعدت به برنامه هاي کميته امداد و تلاش در راستاي کاهش فقر در شهرستان از سوي رئيس کميته امداد امام خميني(ره) کشور حامل پيام و تشکر وي براي آقاي کريم حميدوند فرماندار شهرستان نهاوند هستم.

وي گفت: يکي از عمده ترين برنامه ها و سياست هاي کلي امداد در راستاي توانمندي سازي اقتصادي، فکري و فرهنگي خانواده هاي تحت حمايت در زمينه حمايت از کار و اشتغال و خودکفايي خانواده هاي تحت حمايت و توجه ويژه به مسکن نيازمندان است.

مسعود همچنين افزود: ارائه بسته هاي تشويقي براي حمايت از ازدواج جوانان و زنان بي سرپرست و تقويت برنامه هاي فرهنگي و اعتقادي براي خانواده ها از ديگر برنامه هاي عمده کميته امداد امام خميني(ره) است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما