تازه های سایت

کد مطلب: 34255
9. دى 1396 - 13:04
امروز 9دی سال 1396 همزمان مردم سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در یوم‌الله ۹ دی حضور یافتند و با حضور باشکوه خود این حماسه را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راهپیمایی 9 دی سال 88، رویدادی فراموش نشدنی بر صفحه تاریخ ایران است که نقشی مهم در ناامیدی دشمنان نسبت به ادامه آشوب در کشور داشت.

 8 سال پیش در تاریخ 9 دی‌ماه، اقیانوس ملت ایران در حرکتی خودجوش و انقلابی با سرازیر شدن به خیابان‌ها، خط بطلانی بر غائله 8 ماهه فتنه کشیدند؛ غائله‌ای که با اسمِ رمزِ تقلب آغاز شد و با آتش‌کشیده‌شدنِ تکایای اباعبدالله(ع) در روز عاشورا، پایان پذیرفت.  

از این رو هر ساله 9 دی ماه همزمان مردم سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در یوم‌الله ۹ دی حضور یافتند و با حضور باشکوه خود این حماسه را گرامی داشتند.

 

تهران/ حجت‌الاسلام محمودی: حساب مردم زجرکشیده و تهی‌دست را از منافقین جدا می‌دانیم

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران  طی سخنان کوتاهی با بیان اینکه این مردم در 9 دی به خیابان آمدند چون به عاشورا و عزاداران توهین و مسجد لولاگر از سوی فتنه‌گران به آتش کشیده شد،‌اظهار داشت: مردم امروز هم آمدند تا به انگلیس، آمریکا و اسرائیل بگویند ما همان مردم نه دی هستیم و فریاد هیهات من الذله سر می‌دهیم.

وی افزود: آنها که فکر می‌کنند می‌توانند اتحاد مردم را خدشه‌دار کنند شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» را بشنوند، ما حساب مردم زجرکشیده و تهی‌دست را از منافقین جدا می‌دانیم و مردم اجازه نخواهند داد دشمن علیه ملت به اهداف شومش برسد و تا این ملت زنده است فریاد مرگ بر آمریکا فراموش نخواهد شد.

به گزارش فارس، مراسم حماسه نهم دی‌ماه در حالی پس از گذشت 8 سال همچنان در حال برگزاری است که سران فتنه هنوز حاضر نشدند که از رفتار خود در مقابل ملت ایران عذرخواهی کنند؛ رفتاری که آیت‌الله موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه تهران روز گذشته آن را در تاریخ اسلام و ایران بی‌بدیل عنوان کرد.

آیت‌الله اراکی: دشمن بار دیگر قصد ایجاد فتنه در بین ملت ایران دارد

در ادامه این مراسم آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در همایش بزرگ پاسداشت حماسه نهم دی در مصلای تهران اظهار داشت: ما فرزندان مقاومت و ملتی هستیم که 40 سال ایثار کرده است، دشمن بداند که توطئه و فتنه‌انگیزی‌های او در اراده ملت خللی ایجاد نخواهد کرد.

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه ما دست فتنه را خوانده‌ایم و ما تجربه 1400 ساله مقاومت در برابر فتنه را داریم، تصریح کرد: ما اجازه نخواهیم داد تجربه‌های پیشین توطئه‌های دشمن تکرار شود و حسین ما در کربلا تنها بماند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب  افزود: ما فضای مجازی را اصلاح و با دشمن در عرصه فرهنگ و اقتصاد مبارزه خواهیم کرد و تا آخر مبارزه در مسیر انقلاب هستیم.

وی ادامه داد: دشمن بار دیگر قصد ایجاد فتنه در بین ملت ایران دارد و می‌خواهد از طریق فضای مجازی و مسائل اقتصادی فتنه جدیدی به ملت تحمیل کند اما ملت ما، ملت 9 دی است.

آیت‌الله اراکی خاطرنشان کرد: ما از دولت می‌خواهیم در رابطه با برقراری اقتصاد مقاومتی جدیت بیشتری نشان دهند چراکه در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و در این عرصه به جهاد اقتصادی نیازمندیم.

 

کرمان/ آیت الله سید احمد خاتمی: ضد انقلاب خارج و داخل بشنوندکه انقلاب ماندنی است/آنهایی که در پی براندازی نظامند نابغه حماقت هستند

 

آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت نهم دی در جمع مردم و مسئولین شهر کرمان با بیان اینکه سال گذشته در جمع وفاداران استان کریمان که ۹ دی سخرانی داشتم و پنج عنصر از عناصر حماسه نهم دی ماه را مطرح کردم، اظهار کرد:حمایت از ولایت،تولی،وحدت با محوریت ولایت،پاسداری از انقلاب و مقاومت است.

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه امسال ۹ دی حال و‌هوای دیگری دارد، تصریح کرد: درجمع مردم کرمان که انصافا استان کریمان است، حرف های کشوری، را با افتخار در جمع شما میزنم و از رسانه ها انتظار دارم این پیام را پیام کشوری بدانند  چرا که اختصاص به مردم کرمان ندارد.
وی با بیان اینکه دیروز برخود بالیدم که کرمان ضدانقلاب بازی خورده نداشت و نخواهد  داشت و این موجب افتخار است، ابراز کرد:تشکر میکنم از اجتماع باشکوه شما در مراسم بیعت با ولایت و تکریم و تجلیل دارم از ایت الله جعفری که پدر شهر و محبوب مردم است.
 
این مقام مسئول افزود:حدود ۴۰ سال در سنگر امام جمعه خدمات فراوانی انجام داد و از حماسه ۹ دی ۸۸ درمقابل فتنه گران خطبه های آتشین خواند و همچنین خیرمقدم به جناب حجت الاسلام علیدادی که بیش از ده سال امامت موفق در جای دیگر را در خدمت مردم وفادار همراه با انقلاب قرار داده و از جنس شماست از جنس وفا و صبوری و سخت کوشی و بی قراری برای اعتلای نظام اسلامی است.
آیت الله خاتمی ضمن تشکر و قدردانی از استاندار کرمان که سال گذشته در جمع شما بیعت کنندگان با ولایت همراه با معاونان حضور دارند، عنوان کرد: از حجت الاسلام و المسلمین شیخ بهایی که با آرامش در برنامه ویژه تلویزیونی مایه افتخار روحانیت شدند و در این شهر نورافشانی دارند کمال تشکر را دارم.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن بیان اینکه شما مردم در این شهر دو حماسه آفریدید که در دو عرصه انقلاب را بیمه کردید،بیان کرد:حماسه اول شما حماسه حضور ۸ سال دفاع مقدس شماست که همه جا به ویژه استان کرمان دراین حماسه خوش درخشید و‌جلوه دار این حماسه سردار سرفراز حاح قاسم سلیمانی است.
 
آیت الله خاتمی تصریح کرد:شمابااین حماسه کشور را در عرصه تهاجم‌ بیگانه بیمه کردید و  هم اکنون به صراحت به شما می‌گویم هیچ دشمنی توانایی حمله نظامی به شما مرردم را ندارد و نخواهد داشت.
 
وی  در ادامه با بیان اینکه نه اینکه نخواهند؛ هرلحظه میخواهند ولی با آن حماسه باشکوه نشان دادید که نمی توانند، خاطر نشان کرد:حماسه دوم که شما مردم آفریدید حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ است، هشت  ماه فتنه گران با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشور آشوب آفرینی کردند.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:هشت  ماه سلطنت طلبان منافقان، استحاله شدگان، رقاص و رقاصه ها به صحنه آمدند تا در یک کودتای مخملی به انقلاب آسیب رسانند اما حماسه حضور افتخار آفرین شما مردم در حماسه ۹ دی آنها را ناکام گذاشتید و هشدار دادید به همه فتنه گرانی که در پی فتنه علیه این مردمند.
 
این مقام مسئول در ادامه افزود:قاعدتا باید دنیای استکبار عبرت می گرفت از حماسه ۹ دی اما از حوادثی که این چند روز در کشور اتفاق افتاد و‌ شما مردم درمتن حوادث هستید و نشان داد غیرت بایسته را ضدانقلاب در این ماجرا نگرفته است.
 
آیت الله خاتمی به ده نکته را در خصوص حوادث روزهای اخیر اشاره کرد و  و با بیان اینکه این نکات را می گویم تا به گوش خارج نشینان برسد،گفت:یک شباهت فتنه جدید با فتنه ۸۸ این است که اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده اندو در این خصوص سخن از اصلاح طلب و‌اصولگرا نیست سخن از اصل نظام اسلامی است.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تأکید کرد:به بازی خورده ها و ضدانقلاب ها  می گویم که حضور در صحنه و شلوغ کاری های  اینچنینی یعنی سرباز آمریکا و رژیم صهوینیستی شدن.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه همین امروز تلویزیون پخش کرد که شیمون پرز رییس جمهور رژیم غاصب گفته است اغتشاش گران در ایران سربازان ما هستتند، اظهار کرد:تردید نکنید خاستگاه فتنه جدید رژیم استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
 
وی گفت:وقتی وزیر خارجه آمریکا به صراحت میگوید بیاید نظام انقلابی ایران را سرنگون کنیم به او‌ می گوییم تو این آرزو  را به گور خواهی برد.
 
آیت الله خاتمی ضمن توصیه به بازی خورده ها عنوان کرد:به شماها هشدار خواهم داد که نوکر آمریکا نباشید، حضور شما در اجتماعات بسیار محدود، اگر تمام شلوغ بازی های که دیشب و‌دیروز در کشور اتفاق افتاد جمع کنیم یک‌ بیستم این جمعیت نیست بنابراین مراقب باشید با برنامه ریزی آمریکا در میدان آمریکا و رژیم صهیونیستی بازی نکنید.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه تشکیل دهندگان این اغتشاشات سه گروه بودند که نباید آنهارا به یک چوب راند، عنوان کرد:گروه اول مالباختگانند، آنهایی که در موسسات اعتباری پول گذاشته اند و پولشان برنگشته. ضدانقلاب نیستند در مراسم ۹ دی و‌۲۲ بهمن شرکت میکنند این دسته از افراد مخالف نظام نیستند و‌میگویند یا موسسات اعتباری با مجوز بوده یا بی مجوز. اگر مجوز بوده که ضامن شدیدو‌ شرعا باید پول مرم را بدهید اگر که نه  نداشته چرا اجازه داده اید که یک سال ونیم کار کنند.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه بانک مرکزی باید پاسخ دهد، گفت:اعتراض دراین نظام آزاد است مگر اینکه مخل باشد، اعتراض کنندگان ، فریاد میزنند مرگ بر گرانی که
این شعار درست است ،مسوولین در جمع مردم هستند میدانند مردم چه میکشند.
 
آیت الله خاتمی تصریح کرد:بخشی از کسانی که دراین اجتماعات می آیند برای دادخواهی است که به داد ما برسید و اصل پول مارا برگردانید؛به این افراد نباید ضدانقلاب بگوید اما عرض برادرانه به معترضین دارم که مراقب باشید ضدانقلاب سوار براین موج نشود و اگر سوار شد مرگ برآمریکا و اسراییل بگویید و اظهار وفاداری به ولایت کنید.
 
وی با تأکید بر اینکه معترضین طوری عمل نکنند ضدانقلاب موج‌سواری کند، خاطر نشان کرد: این گروه حدود 80 درصد در شهرهای مختلف هستند.
وی با بیان اینکه گروه دوم افراد ساده لوحی هستند و این  افراد در فتنه سال۸۸ هم بودند؛ عمق قضایا را نمی فهمیدند، افزود:در خطبه بعد از رهبری،  از مسئولان خواستم از افراد ساده لوح دستگیر شده قول بگیرند که دراین بازی های ساده لوحی شریک نشوند و‌ پرونده برایشان درست نشود و‌مشمول رافت شوند.
این مقام مسئول گفت:گروه سوم را به صراحت می گویم که  ضدانقلاب سوار براین موج شده و ازاین امواج ضدانقلاب استفاده می کند و از شعارهایشان میتوان فهمید که  ۳۸ سال است رژیم سیاه سراسر جنایت سراسر خیانت سراسر دزدی غارتگری و شکنجه و زیرپا گذاشتن دین و اخلاق و  38 سال ازاین رژیم سیاه گذشته و باز ازگوشه و کنار فریاد سر میدهند که آن مفلوک بیچاره بی دین نوه رضاخان قلدر کیف کندچه بگویم؟ بگویم خاک بر سرتان؟واژه ها قاصرند.
 
آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه تمام کسانی که در اجتماعات شعار سلطنت طلبانه داددند درتک تک جنایات ۵۷ ساله آن رژیم سیاه شریک هستند، گفت:این نابغه های حماقت نمی فهمند عشق ولایت در عمق جان این ملت است و  این ملت شعار داده می دهد و‌ خواهد داد که تا آخرین نفس و‌ قطره خون مان همراه و‌ مطیع ولایت هستیم .
 
این مقام مسئول  ادامه داد:عده ای اندک آن هم در مشهد، در قم، روز وفات حضرت معصومه جمع می شوند شعارعای هتاکانه میدهند که عددشان ۲۰۰ نفر از جمعیت ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری قم است و دوربین های ضدانقلاب هم و معاند مانند آمدنیوز لحظه به لحظه آنهارا مخابره میکنند.
 
وی عنوان کرد:ضدانقلابی که دراین ماجراها بوده اند به خصوص آنهایی که در مشهد درک نار امام رضا شعارهای هنجارشکن دادند و در قم آن هم روز وفات حضرت معصومه، اینها شایسته اشد مجازات هستند.
 
این مقام مسئول افزود:نکته چهارمی که دراین عرصه گفتنی است؛این است که این بچه صفت های نافهم در پی براندازی نظامند و حال کدام نظام؟ نظامی که شجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماست،درختی تنومند که تندبادها نخواهد توانست حتی شاخه ای ازان را تکان دهد، اگر اسم این حماقت نیست چه نامی دارد؟احساس میکنم آنها که این خواب و‌خیال را دارند نابغه حماقت هستند.
 
آیت الله خاتمی تصریح کرد:به تعبیر رهبر بچه هم میتواند صدشیشه را بشکند و این انقلابی ماندنی است و ان شالله فرودگاه نهایی آن ظهور جان جانان بقیه الله است و ضدانقلاب خارج و داخل بشنوند که  انقلاب ما ماندنی است.
 
وی با تأکید بر اینکه مردم صاحبان انقلاب شما هستید، گفت:انقلاب تا شما را داردمیماند، و به فضل خدا افتخار این انقلاب این است که شمارا دارد و این حماسه باشکوه ۹ دی، ۲۲ بهمن در پیش رو قطعا باشکوه تر ازاین مراسم است و آنچه مهم است هوشیاری و بیداری شماست.
این مقام مسئول گفت:بیش از گذشته هرجا دیدید ضدانقلاب بنای بر توطئه دارد شرعا واجب است در اسرع اوقات به سپاه نیروی انتظامی وزارت اطلاعات خبر دهید و نطفه توطئه را که هنوز شکل نداده در توطئه خفه کنید.
 
آیت الله خاتمی ادامه داد:لشکر ثارالله شما موجب افتخار بوده و هست واین طلبه ناچییز قبل از نماینده خبرگان یکی از جاهای خدمت ما در جبهه لشکر ثارالله بود و انتظار از شما این است که باهوشیاری نطفه توطئه را خفه کنید و نگذارید ضدانقلاب به نام مردم کرمان شعار هنجار شکنانه بدهد.
 
این مقام مسئول عنوان کرد:هر حرکت غیرقانونی به هرعنوانی محکوم است حتی برای مقابله با توطئه و برای مقابله با توطئه هم باید قانونی عمل کرد.
 
آیت الله خاتمی درادامه خاطرنشان کرد: معرکه گردان صحنه اغتشاشات و حلقه وصلی که در جاهای مختلف شلوغ می کند، سایت آمدنیوز است؛ مردم بدانند اسپانسر مالی آمدنیوز بهاییان هستند که امکانات مالی آن را فراهم می کنند و دقیقا از آمریکا دستور می گیرد.
 
وی تاکید کرد: اگر این روشنگری را لازم نمی دیدم، نمی گفتم اما این سایت آتش بیار معرکه است لذا از مسئولان وزارت اطلاعات می خواهم اگر توان دارند این سایت را له کنند و فیلتر شود و اجازه ندهند فراورده های انقلاب و جمهوری اسلامی را از بین ببرد.
 
امام جمعه موقت تهران اذعان داشت: در نکته هفتم سخنی می گویم که به گوش مسئولین عالی کشور برسد؛ ما با فضای مجازی مخالف نیستیم بلکه این فضا ظرفی است که می تواند بحران یا فرصت باشد اما به مسئولینی که مدام تاکید می کنند نباید فیلتری صورت بگیرد، یادآوری می کنم که فضای مجازی به چین رفت و حاکمانش گفتند فضای مجازی می خواهیم اما کلید و بسترش باید دست خودمان باشد همانطورکه مقامات روسیه گفتند فضای مجازی آری اما بسترش باید دست خودمان باشد.
 
آیت الله خاتمی گفت: فریاد مقام معظم رهبری این است که اول اینترنت ملی و اینترانت را درست کنید، بستر فضای مجازی سالم را فراهم کنید بعد بگویید بر پهنای باند افزوده اید؛ افزودن پهنای باند بدون اینترنت ملی یعنی بحران سازی کمااینکه دراین فتنه جدید، فضای مجازی است که بحران آفرینی می کند.
 
وی افزود: من خودم دراین فضای مجازی هستم و حرفم این است که مدیریت این فضا نباید به دست آمریکا و اجانب باشد.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: هشتمین نکته این است که مردم به وظیفه خود عمل کرده و‌می کنند؛ این اجتماع باشکوه که چندسال است برگزار می شود معنای عمل به وظیفه است و یعنی پای انقلاب و نظام خود ایستاده ایم.
 
وی اظهار داشت: مسئولان هم به وظیفه خود عمل می کنند اما این انجام وظیفه باید بیشتر شود؛ قبل ازاینکه حادثه وسیع تر شود، به داد مالباختگان موسسات اعتباری برسید؛ به داد گرانی ها برسید؛ کار می شود اما بهتر از این می توان کار کرد و مردم را راضی نگه داشت؛ مردمی که با انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.
 
آیت الله خاتمی عنوان کرد: جوانان و عموم مردم بدانید که در این فتنه جدید هم مانند فتنه 88 معیار ولایت فقیه است؛ گوش به زنگ رهنمودهای ولایت باشیم و بدانیم افراط و تفریط ممنوع است؛ ما بر ضدانقلاب شعار می دهیم و مرگ بر فتنه گر سر می دهیم اما با شعار مرگ برمسئولان نظام، هرکسی که باشد، مخالفیم.
 
امام جمعه موقت تهران با تاکید براینکه مسئولان سه قوه مشروع هستند و تایید ولایت را دارند، تصریح کرد: خدا عقل، دین، شعور و درایت بدهد به کسانی که ۱۰ سال دراین کشور همه کاره بودند و الان نقش اپوزوسیون علیه انقلاب را ایفا می کنند.
 
وی بیان کرد: بیچاره ای که میگویی رییس قوه قضاییه غاصب است معنای این حرف را میفهمی؟ چرا نمک می خوری و ‌نمکدان می شکنی؟ چه کسانی جز همین متدینین از تو‌حمایت کردند؟ فردی 8 سال دراین نظام رئیس جمهور بوده و قبل از آن شهردار بوده است، نان و نمک نظام را خورده و حال حرف هایی می زند که ضدانقلاب می زند.
 
آیت الله خاتمی با بیان اینکه حرفم این نیست که انتقاد نداشته باشید، مطرح کرد: به مسئولان بالا برسانید که سید احمدخاتمی در مراسم 9 دی به وحدت مردم و مسئولان نظام دعوت کرد؛ اما رییس قوه قضائیه تنفیذ ولایت دارد و‌منصوب ولایت است لذا اگر ایرادی وجود دارد، به صورت قانونی انتقادات سازنده را مطرح کنید.
 
وی با اشاره به اینکه زیر سوال بردن کلیت نظام، نیروهای مسلح به ویژه سپاه، زیر سوال بردن شورای نگهبان کار ضدانقلاب است، یادآور شد: بیدار باشید؛ می خواهند حریم نظام را بشکنند که نظام شما مردم است؛ شما مردم سی و ‌چندبار به انتخابات آمدید و‌نمایندگان خود را انتخاب کردید؛ حرف این است که می خواهند حرمت نظام را بشکنند لذا نباید به اینها میدان بدهیم.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه خط ما درفضای غبارآلود فقط خط ولایت است و‌بس، ابراز کرد: این انقلاب انقلاب ماندنی است و پیشگویی های صادق می گوید فرودگاه این انقلاب ظهور امام زمان است؛ وقتی ۱۳ آبان ۴۳ امام را تبعید کردند، ما افسرده شدیم و‌پیش ‌شیخ عباس تهرانی رفتیم و گفتیم به دادمان برس؛ ایشان گفت: نگرانی ندارد؛ روح الله برمی گردد اما ۱۵ سال طول می کشد و بعد از ۱۵ سال اول شاه را بیرون کرده و بعد می آید.
 
آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: پیرمرد درخشت خام چیزی دید که بعضی در آینه ندیدند؛ او گفت حاج آقا روح الله حکومت اسلامی تشکیل می دهد و این حکومت به دست نسل فاطمه تا ظهور امام زمان باقی خواهد ماند.
 

* امروز باید ابعاد فتنه ۸۸ بازخوانی شود/ فتنه ۸۸ فتنه آمریکایی و صهیونیستی بود

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع حماسه آفرینان 9 دی سمنان با اشاره به اینکه دشمنان بعد از دهه 60 و جنگ تحمیلی به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند انقلاب اسلامی را شکست بدهند جمهوری اسلامی را فرو بریزند قدرت ولی فقیه را از بین ببرند، گفت: آنها به این نتیجه رسیدند که  باید به سراغ ملت ایران بیایند و نقشه هایشان را پیاده سازند.

جوانی با اشاره به اینکه می خواستند مردم را در برابر نظام قرار دهند، افزود: دشمن به این جمع بندی رسید که در ایران اسلامی همان نیرویی می تواند جمهوری اسلامی رو ساقط کند که آن را ایجاد کرده است.

وی افزود: بصیرت آن است که بدانیم آمریکا تمام تجهیزات خود را برای کشور بسیج کردند.

وی با بیان اینکه دشمن از جنگ و تجزیه طلبی به نتیجه ای نرسید و لذا جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار داد، اظهار کرد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که برای تضعیف انقلاب باید به باورهای مردم حمله کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: سرمایه گذاری خود را از بعد سخت به نرم تغییر دادند تا افرادی را به مرور در داخل نظام در برابر انقلاب قرار دهند

جوانی با اشاره به اینکه لذا اتفاقات ۸۸ توطئه آمریکایی است، بیان کرد: فتنه ۸۸ فتنه آمریکایی و صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه داستان ۸۸ داستان انتخابات و اختلاف بین دو فرد نبود، اظهار کرد:  بازیگران ۸۸ کسانی بودند که سر سفره انقلاب بزرگ شدند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ را طلحه ها و زبیرهای انقلاب ایجاد کردند، افزود: به استناد اسناد فراوان دشمن در سال ۸۸ به دنبال دوکار بود.

وی بیان کرد: غربی ها در سال ۸۸ خوشحال بودند که انقلاب در حال پایان است اما وقتی پیومد مردم و ولایت را دیدند به فکر توطئه های دیگر افتادند

جوانی همچنین تصریح کرد: متاسفانه برخی آگاهانه و عده ای ناآگاهانه با دشمن همراه شدند.

وی با تاکبد براینکه امروز باید ابعاد فتنه ۸۸ بازخوانی شود، گفت: امروز بزرگترین خدمت به ملت از ناحیه خواص تحلیل حوادث ۸۸ بویژه برای جوانان است تا مردم و جوانان بدانند که دشمنان چه نقشه هایی می کشند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن به دنبال فرصت هاست، گفت: متاسفانه برخی می گویند اتفاقی افتاد و عبور کنیم اما دشمن امروز زخم خورده است.

جوانی با با بیان اینکه مردم پیوند ناگسستنی خود را اعلام کردند، گفت: امروز انقلاب اسلامی در منطقه پیروز است.

وی همچنین تصریح کرد: تمام شواهد نشان می دهد با حضور نیروهای انقلابی از تمام موانعی که دشمن بر سر راه ملت قرار داده است عبور خواهیم کرد.

جوانی با بیان اینکه دشمن با ایجاد بدبینی و نامیدی در میان مردم  به دنبال جنگ داخلی است، گفت: برخی ها در داخل کشور در خط دشمن هستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: وضعیتی را ایجاد می کند که مسئولان مذاکره با آمریکا را بپذیرند و به برجام های گوناگون تن بدهند.

وی با اشاره به اینکه سلطنت طلب هابه دنبال برهم زدن آرامش در داخل کشور است، گفت: ملت باید با هوشیاری وحدت و انسجام و آرامش خود را حفظ کند.

جوانی همچنین تصریح کرد: دشمن دلسوز ملت نیست و از فشارها بر نمی دارد بدانید که حل مشکلات به دست مسئولان با روحیه انقلابی گری و مدیریت جهادی امکان پذیر است.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خاتمه تاکید کرد: مسئولان مسائل اقتصادی را جدی بگیرند.

 
همدان/ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان: پشت صحنه تجمعات اخیر نیز فتنه آمریکایی نهفته است
 
 
 
مردم ولایت مدار همدان همچون سالهای گذشته در سالروز حماسه 9 دی به میدان آمدند تا باردیگر اعلام نمایند که اجازه نخواهند داد دستهای متعرضین لطمه ای به پیکره این آب و خاک مقدس وارد نماید.

 

ملت ایران در نهم دی ماه 88 اگرچه فضای غبارآلودی را تجربه کردند اما با بصیرت وتشخیص راه حق از باطل بار دیگر ثابت کردند که هنوز هم به آرمانهای امام و انقلاب پایبند هستند.

 

مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر خواص بی بصیرت، مرگ بر آخوند آمریکایی و... بار دیگر انزجار خود را از فتنه انگیزی های دشمنان داخلی و خارجی به اثبات رساندند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به تجمعات و اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور گفت: در پشت صحنه تجمعات اخیر نیز فتنه آمریکایی نهفته است
 

 

حماسه 9دی سال96 پرشورتر و پر حرارت تر از سالهای قبل در همدان برگزار شد.

 

این مراسم علاوه بر گرامیداشت حماسه 9دی88 و تجدید میثاق با ولایت فقیه و آرمان های انقلاب، با هدف پاسخ به تجمعات و اغتشاشات مشکوک روزهای به راهپیمایی مردمی از میدان امامزاده عبدالله تا آرامگاه بوعلی همدان ادامه داشت.

 

سردار مظاهر مجیدی در جمع مردم مومن و ولایتمدار همدان در سالروز حماسه 9دی بر لزوم حضور به موقع در بزنگاه های انقلاب تأکید و اظهار کرد: امروز مردم همدان با این حضور پرشور حمایت خود را از انقلاب و ولایت فقیه به اثبات رساندند

 

وی با بیان اینکه 9دی تجلی حضور خداست عنوان کرد: حضور مردم در این موقعیت تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان تاکید کرد: فتنه گران در انتخابات 88 تلاش کردند فضا را غبارآلود کنند تا حق از باطل تشخیص داده نشود اما رهبر انقلاب با آگاهی بخشی، کشتی جامعه را به سلامت به سرمنزل مقصود رساندند

 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها از شش ماه قبل از انتخابات برای فتنه انگیزی برنامه داشتند گفت: 9دی از جنس حوادث کربلاست که حضور مردمی شر یزیدیان زمان را خنثی کردند

 

مجیدی با اظهار به اینکه غربی ها رویکرد انقلاب مخملی را در فتنه 88 دنبال میکردند خاطرنشان کرد: کسانی که نظام اسلامی را 8 ماه دچار نوسان کردند باید پاسخگو باشند چراکه پیش از برگزاری انتخابات هم فتنه تقلب را در سر می پروراندند

 

وی در ادامه افزود: غربی ها معتقدند اگر بخواهیم ایران را منحرف کنیم باید بر آن متمرکز شویم و این نشان می دهد آنها چقدر انرژی و زمان صرف منحرف کردن انقلاب ما میکنند

 

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به اغتشاشات و تجمعات اخیر پر شهرهای مختلف کشور بیان کرد: پشت صحنه این اتفاقات نیز فتنه آمریکا نهفته است اما مردم امروز با حضور خود نشان دادند هرگز نمی توان به آمریکا اعتماد کرد

 

وی تأکید کرد: آمریکایی ها به دنبال استحاله درونی و ساختار نظام هستند و از هر ابزاری برای این منظور استفاده می کنند.

 

مجیدی ادامه داد: مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و منکر آن نیستیم و از دولتمردان می خواهیم به جد در رفع این مشکلات بکوشند.

 

وی در پایان از مردم خواستار همراهی و حمایت مضاعف در جهت رقم زدن آینده ای روشن شد تا زمینه ظهور حضرت حجت  «عج» فراهم شود

 

در پایان این مراسم بیانیه ای از سوی مردم ولایتمدار همدان در جهت تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب اسلامی قرائت شد

 

همچنین در این بیانیه بر وجود مشکلات اقتصادی در جامعه تأکید شده اما در عین حال تصریح شده بود که این موضوع نباید دستاویزی برای فتنه انگیزی تازه دشمنان باشد

 

کرمانشاه/ نماینده ولی فقیه در استان: مراسم گرامیداشت ۹دی در کرمانشاه/ از حضور مردم اهل سنت تا زلزله زدگان سرپل ذهاب + تصاویر

آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اقشار مختلف مردم و مسئولین از حاضرین در این مراسم هستند و علاوه بر شعار های خود علیه فساد اقتصادی، فقر و فتنه انگیزان سیاسی، تجدید پیمان خود با آرمانهای امام و شهدا و رهبری را اعلام می کنند

حجت الاسلام شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنران این مراسم است.

مردم شهر کرمانشاه در مقابل مسجد جامع این شهر سالروز حماسه نهم دی ماه و پایان فتنه آمریکایی - صهیونیستی را گرامی داشتند.

1

دستنوشته هایی در مطالبات اقتصادی و معیشتی در عین هشدار به رسانه های صد انقلاب و منافقین از نکات جالب توجه این مراسم بود.

همچنین حضور همه مردم و مسیولین از گرایش های مختلف فکری، حضور استاندار کرمانشاه در کنار نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و... بر شکوه این حضور افزوده بود.

2

 

 

قزوین/نماینده مردم قم در مجلس: فتنه 88 عامل افزایش تحریم‌ها بود/ مردم مشکلات معیشتی و بیکاری دارند/ اگر دولت در حل مشکلات اقتصادی کوتاهی کند، در برابر دولت می‌ایستیم

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(شنبه) در تجمع بزرگداشت حماسه "۹ دی" در خیابان شهدای قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در مدت ۴ دهه عمر خود همچنان مسیر دفاع از محرومان را طی می‌کند. 

وی افزود: در این مدت دشمنان نظام نقشه‌های شومی برای این ملت و نظام پیاده کردند که همواره با حضور مردم نقش بر آب شده است. 
این مقام مسئول با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع امریکا در منطقه به خطر افتاد و باعث بیداری مسلمانان شد، اضافه کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان ما در حمله به طبس شکست خوردند و پس از آن در برنامه های دیگری مانند کودتای نوژه، عوامل نفوذی که داخل کشور داشتند و سپس جنگ تحمیلی شکست‌های سختی را متحمل شدند. 

امیرآبادی ادامه داد: با توجه به این شکست‌ها، آمریکا با شبیخون فرهنگی به دنبال ضربه به انقلاب و جدایی مردم از نظام است. 

وی عنوان کرد: دشمنان نظام با ایجاد کانال‌های ماهواره ای برای تغییر سبک زندگی ملت ایران با بودجه‌هایی که برای این امر تصویب می‌کردند و همکاری برخی از کشورهای منطقه تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام انجام دادند؛ اما پیروز نشدند. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال ۸۸ امریکایی‌ها و اروپایی‌ها با استفاده از انقلاب‌های مخملی در برخی از کشورهای منطقه به اهداف شوم خود رسیدند؛ بنابراین تصمیم داشتند این انقلاب مخملی را در انتخابات ۸۸ اجرا کنند که ناکام ماندند. 

امیرآبادی گفت: در انتخابات آنچه برای برخی از مردم مهم نبود رأی مردم بود؛ ولی رهبر ایستاد و از رأی مردم صیانت کرد، در فتنه۸۸ دشمنان به آنچه دنبال می‌کردند، نرسیدند زیرا ملت ایران در ۹ دی ۸۸ سیلی محکمی بر امریکا و استکبار زد. 

این کارشناس سیاسی افزود: قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سال۸۸ سفارت انگلیس در تهران ویزاهای خود را چند برابر کرد و تعداد افرادی که وارد کشور می‌شدند، هر روز افزایش می‌یافت. 

وی اذعان کرد:قبل از فتنه۸۸ برخی از عوامل داخلی در داخل کشور با بعضی از سفارتخانه‌ها ارتباط داشتند؛ اما سالمترین انتخایات در انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود و تقلب به هیچ عنوان امکان پذیر نبوده و نیست زیرا عوامل اجرایی و نظارتی به خوبی بر وظیفه خود عمل می‌کنند. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در فتنه ۸۸ ادعای تقلب۱۱ میلیونی کردند و این همه خسارت به بار آوردند که موجب شد کشور چندین ماه در تلاطم باشد و دشمنان از این اتفاقات ۸۸ بهره‌های زیادی ببرند و تحریم‌ها را افزایش دهند. 

امیرآبادی ادامه داد: نظام اسلامی می‌توانست پای صندوق‌های رأی از دنیا امتیاز بگیرد اما فتنه گران اجازه ندادند. 

 
وی گفت: دشمنان نظام برخی افراد را که به نوعی فکر می‌کردند کاندیدای آنها پیروز شده اما تقلب کردند، را به خیابان‌ها کشیدند اما وقتی ملت هوشیار و بیدار ایران متوجه موضوع شدند و در برابر فتنه گران ایستادند. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران برای استقرار عدالت و مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از محرومین قیام کرد، اظهار کرد: آرمان‌های انقلاب و امام و تدابیر رهبری دفاع از مظلومین و ایستادگی در برابر استکبار است. 

این مقام مسئول افزود: امریکا پس از فتنه ۸۸ فتنه‌های دیگری برپا کرد که ایجاد یک گروه تروریستی در منطقه یکی از آنها بود؛ ابوبکر بغدادی را آزاد کرده و به او امکانات دادند و داعش را به وجود آوردند که هدف آن ضربه زدن به امنیت ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: سوریه و لبنان عمق استراتژیک ملت ایران است و اگر امنیت این کشورها بهم می‌ریخت داعش به دنبال فتح عراق و سوریه بود تا وارد کشور ایران شود. 

امیرآبادی با اشاره به اینکه آمریکا و اسراییل هیچ وقت دست از توطه برنمی‌دارند، بیان کرد: امروز با ایستادگی مقاومت اسلامی، این جبهه در مقابل جبهه کفر و دلارهای آمریکایی و وهابی به پیروزی رسیده است؛ اما آمریکا می‌خواهد شیرینی این پیروزی را به کام مسلمانان تلخ کند. 

وی افزود: ایران امروز مقتدرانه در منطقه ایستاده است؛ اما امریکا و برخی از مزدوران داخلی آن نمی‌خواهند ملت ایران این پیروزی را جشن بگیرند؛ بنابراین به فکر برپا کردن فتنه دیگری هستند. 

 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای امریکا در مورد انتقال پایتخت اسراییل عنوان کرد: امریکایی‌ها می‌دانند امکان انتقال پایتخت اسراییل به بیت المقدس نیست؛ زیرا جمهوری اسلامی ایران از قدس و ملت فلسطین حمایت می‌کند. 

امیرآبادی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فتنه در داخل کشور است، اذعان کرد: ما می‌دانیم مردم در سختی هستند؛ اما انقلاب حاصل خود هزاران شهید است و اجازه نمی‌دهیم این انقلاب به دست فتنه گران آسیب ببیند. 

وی تصریح کرد: مشکلات مردم بر دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مشخص است و مشکلات معیشتی و بیکاری مردم را قبول داریم؛ بنابراین دولت و مجلس باید با روحیه جهادی و تفکر بسیجی تلاش کرده و با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی این مشکلات را مرتفع کنند. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اطمینان می‌دهیم در مجلس از تمام حقوق مردم دفاع کنیم و اگر دولت می‌خواهد مشکلات مردم را حل کند با تمام قوا از او حمایت می‌کنیم اما اگر نخواهد این مشکلات را مرتفع کند در برابر دولت می‌ایستیم. 
 
 

 

کردستان/ نماینده ولی فقیه استان:9 دی بار دیگر با حماسه حضور مردم رقم خورد/ملت ایران در 9 دی فتنه و فتنه گران را به زباله دان تاریخ سپردند/ تصاویر ناب حضور حماسی مردم در روز بصیرت کردستانی ها

صبح امروز مراسم گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی روز بصیرت ملت ایران همزمان با سراسر کشور در شهرستان های استان و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم گرامیداشت 9 دی در سالن آزادی این شهر افزود: مردم ایران زمانی که لازم بود به صحنه آمدند, حمایت کردند و فتنه و فتنه گران را به زباله دان تاریخ ریختند.

 

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در سالن آزادی سنندج برگزارشد، اظهار داشت: مقام عظمای ولایت با رهبری و مدیریت عظیم خود فتنه کور و پیچیده سال ۸۸ را از سر ملت ایران دور کردند و اگر ما این روز را گرامی میداریم و نمیگذاریم به فراموشی سپرده شود به این دلیل است که انقلاب بزرگی در 9 دی اتفاق افتاد که باعث شد فتنه عظیمی از سر مردم ایران دور شود.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هدف اصلی فتنه 88 اصل نظام و غلبه پیدا کردن به نظام بود و متاسفانه در سال ۸۸ شخصیت هایی به صحنه آمدند که مردم را به اشتباه انداختند که خوشبختانه با حضور خودجوش خود مردم در نهایت برگ زرینی بر افتخارات کشور افزوده شد و مردم فتنه را خاموش کردند.

حماسه 9 دی

 

خراسان جنوبی/ سردار شریف : تهدیدهای دشمن را به فرصتی برای اقتدار ایران تبدیل خواهیم کرد/ آمریکا هیچ قدرتی ندارد و با جنگ نرم در فضای مجازی تضعیف روحیه می‌کند

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم نه دی در بیرجند، اظهار کرد: 9 دی، مقطعی ماندگار در تاریخ حیات انقلاب اسلامی است.
 
 
 
وی افزود: همانطور که 8 سال دفاع مقدس، سکوی پرشی برای افزایش توان نظامی و دفاعی کشور شد، هم اکنون هم تهدیدهای دشمن را به فرصتی برای اقتدار ایران تبدیل خواهیم کرد.
 
 
 
سردار شریف بیان کرد: ما منکر برخی نارسایی ها نیستیم اما در سایه تیزهوشی فرزندان ملت و مسئولان بر این موانع کوچک فائق خواهیم آمد.
 
 
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنی دشمنان ما بخاطر گسترش گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت امام خمینی(ره)، حاکم شدن احکام دینی و پیاده شدن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.
 
 
 
وی اضافه کرد: در هیچ حادثه‌ای نمی‌توانیم به صورت منفرد و جدا از حوادثی که طی ۳۹ سال بر انقلاب اسلامی گذشته است، بپردازیم.
 
 
سردار شریف اظهارکرد: گفتمان انقلاب اسلامی و وقوع انقلاب اسلامی در ایران در رایطی ایجاد شد که دو تفکر عمده و اساسی کومونیسم و دموکرات سازمان ملل در کشور ما حاکم بود.
 
 
وی ادامه داد: تفکر کمونیسیتی با حاکمیت شوروی و تفکر دموکراتی که با سرکردگی آمریکا و اسرائیل هم چنان ادامه دارد اما امام خمینی در سال 57 با احیای گفتمان قرآن کریم حرف جدیدی برای مردم در جهت رضای خداوند و ملت ایران بوجود آورد.
 
 
وی افزود: در شرایط کنونی کانون تفکر انقلاب اسلامی به حدی تاثیرگذار است که به کشورهای دیگر صادر می شود.
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: گفتمان سومی که امام خمینی به وجود آورد در بین سایر کشورها گوش های شنوای زیادی دارد در همین زمان گفتار امام راحل و نامش در بیین سایر کشورها شنیده می‌شود گفتمانی که امام خمینی به وجود آورد به شرایط جامعه و زندگی مردم رابطه نزدیکی دارد.
 
 
 
سردار شریف بیان کرد:دولت بعث عراق به پشتوانه آمریکا تهاجمی علیه ایران راه اندازی کرد و به خیال خود می‌خواست بر ایران مسلط شود اما امام خمینی( ره) با هدایت مردم ایران و جوانان این کشور باعث به پیروزی رساندن کشور ایران شد.
 
 
 
وی اظهار کرد: امام خمینی نهادهایی را در بین مردم تعبیه کرد که ما الان بعد از 39 سال قدر این ها را می‌دانیم تهادی مثل بسیج، سپاه پاسداران ، ارتش جمهوری اسلامی و سایر نهادهای انقلابی اسلامی به دستور امام خمینی در کشور شکل گرفت و ملت ایران با راهنمایی امام خمینی (ره) در مقابل عراق بدون امکانات نظامی به پیروزی رسید.
 
 
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرصت و قدرتی که در کشور ایران  داریم همه به خاطر درس هایی است که از دفاع مقدس گرفته ایم.
 
 
 
سردار شریف عنوان کرد: اگر ما تهدیدات زمان جنگ را به فرصت تبدیل کرده و دفاع مقدس را خلق کردیم قطعا می‌توانیم سایر تهدیدات را هم به فرصت تبدیل کنیم.
 
 
 
وی با اشاره به انتخابات سال 88 بیان کرد:  آشوب های دوران انتخابات سال 88 ، بحث تقلب در انتخابات و شعارهای ضد انقلابی آن دوران باعث شد که 9 دی به وجود بیاید و مردم در 9 دی سال 88  خشم خود را در مقابل فتنه گران و شعارهای ضد انقلابی نشان داده و وارد میدان شدند و برای همیشه چراغ فتنه را خاموش کردند.
 
 
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در ایام فتنه رهبر انقلاب بارها هشدار دادند که بحث تقلب در انتخابات و آشوب های فتنه گران از خارج هدایت می‌شود اما در کمتر کسی به این هشدارها توجه کرد و از آغاز آشوب فتنه گران تا حماسه 9 دی هشت ماه طول کشید که اگر به هشدارها توجه می‌شد حماسه بصیرت زودتر از این به ومقوع می‌پیوست.
 
 
 
سردار شریف اظهار کرد: هرگاه ملت ایران افتخار بزرگی کسب می‌کند دشمن درصدد وارد شدن از موضع دیگری است که به کشور ایران ضربه بزند؛ با پایان یافتن دولت داعش بحث جدا سازی کردستان عراق را مطرح کردند بعد از آن پایتختی بیت المقدس را برای رژیم صیهونیستی عنوان کرد اما به لطف خدا تا کنون در هیچ اقدامی موفق نشده است.
 
 
 
وی عنوان کرد: طرح هایی که هر روز دشمان برای ضربه زدن به کشور راه اندازی می‌کنند برای  محکم شدن امنیت رژیم صهیونیستی است اما خداوند اراده کرده است و با شکل گرفتن جبهه های مردمی و مقاومت روز به روز در حال نابودی است  به برکت خون شهدای مدافع حرم به فضل خدا صحبت مقام معظم رهبری که گفتند: " اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید محقق خواهد شد".
 
 
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حامیان فتنه  می‌خواستند که ایران مثل سایر کشورها از جمله عراق، موصل، رقه و.. را تخریب و اشغال کنند؛ غائب شدن حامیان فتنه در برابر شعارهای اسلامی برای فریب بود اما حامیان فتنه و فتنه گران بدانند که ملت ایران دیگر گول اینها را نخواهد خورد.
 
 
 
سردار شریف بیان کرد: 9 دی ملت و کشور  ایران را برای سالهای متمادی بیمه کرده و کسانی که صادقانه و با نیت پاک از امام و رهبر امت پیروی کنند سرنوشت آنها خاری دشمنان را در پی خواهد داشت.
 
 
 
وی با اشاره به 14 خرداد سال 91 اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی گفتند: " دشمنان از این رفتارهای وحشیانه در سوریه به نتیجه ای نخواهند رسید و ملت سوریه در مقابل آنها ایستادگی خواهد کرد " همه دیدیم که صحبت رهبر معظم انقلاب بعد از گذشت پنج سال محقق شد و ریشه دولت داعش خشکیده شد.
 
 
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درس های زیادی در حماسه 9 دی نهفته است و آن هم اینکه هرگز در دام های شیطنت رسانه های خارجی قرار نگیریم توطئه هر بار رنگ، رهبر و سخنران جدیدی دارد مهم است که مردم راه را گم نکنند.
 
 
 
سردار شریف خاطر نشان کرد: امنیت که اولین نیاز جوامع است الان در کشور ما وجود دارد و کشور ایران در زمینه تسلیحات نظامی و دفاعی به مرحله ای رسیده است که دشمن انگشت به دهان است.
 
 
 
وی تصریح کرد: کشور ایران مشکلاتی دارد اما همانگونه که بر مشکلات بزرگ فائق آمدیم با تیز بینی مردم و هدایت رهبر فرزانه از مشکلات گرانی، تورم و بیکاری هو عبور خواهیم کرد.
 
 
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سه مولفه  به کشور ایران قدرت داده است: ابتدا  فرهنگ دینی،اهلبیت و قرآنی که کشور ایران دارد دوم رهبری حکیم و فرزانه که بیشتر کشورها از داشتن رهبر بی بهره اند و سوم توده مردم ما اعم از گرایشات سیاسی و خلقیاتی که دارند.
 
 
 
سردار شریف گفت: کشور آمریکا فقط با فضای مجازی و رسانه ها سعی در تضعیف روحیه علیه کشور ایران را دارد و خودش هیچ قدرتی ندارد.
 
 
 
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما تا کنون به این مرحله رسیده است و با وجود داشتن جوانان با انگیزه و ولایت مدار راه شهدا ادامه دارد و دشمن بداند که انقلاب اسلامی ما و پرچم جمهوری اسلامی روی زمین نخواهد ماند.
 
 
قم/حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور: دروغ، تقلب و ابطال انتخابات سه کلیدواژه فتنه گران بود / مردم مراقب فتنه های جدید باشند/برخی خواص آتش بیار معرکه فتنه88 شدند
 
حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد  با اشاره به اینکه فتنه 88 یک اعتراض و اتفاق انتخاباتی نبود، اظهار داشت: اگرچه بستر آن را اعتراضات غیر قانونی انتخاباتی قرار دادند.
 
وی ادامه داد: 13 ماه قبل از شروع انتخابات برخی عوامل معلوم الحال داخلی در نشستی در آمریکا حضور پیدا کردند و در خصوص انتخابات ایران تصمیم گیری کردند که خروجی این جلسه سه کلمه دروغ، تقلب و ابطال انتخابات بود.
 
نماینده مردم در مجلس با اشاره به تشکیل کمیته صیانت از آرا قبل از انتخابات، گفت: همه می دانند که این کمیته را چه کسانی تشکیل دادند و چه کسانی هم عضو آن هستند؛ تشکیل کمیته صیانت از آرا یعنی اینکه مردم ما به نظام خود اعتماد ندارد که این چنین زمینه ای را برای فتنه ایجاد کردند.
 
وی افزود: سرمایه ملی یعنی اعتماد و اعتبار عمومی؛ یعنی یک نظام سیاسی در بین مردم چقدر اعتبار دارد و مردم نسبت به این نظام چقدر اعتماد دارند؛ که باید گفت دوام یک نظام سیاسی بستگی به این میزان اعتماد و سرمایه ملی دارد.
 
ذوالنور در ادامه بیان داشت:این عمل اصل حیات و بقا نظام سیاسی را هدف و نشانه رفتنه بود، مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که اعتماد و اعتبار عمومی را هدف قرار داده اند خیانت نابخشودنی کردند.
 
وی عنوان داشت: زمینه فریب مردم و القائات دروغ و تحریک احساسات مردم را از قبل با ایجاد صیانت از آرا مردم ایجاد کردند ؛آن شخصیتی که خود و خانواده اش با همه وجود در فتنه محوریت داشت در مراسم نمادین سالگرد رجعت حضرت امام که چند ماه قبل از انتخابات بود اعلام کرد اگر شورای نگهبان و نیروهای مسلح بگذارند انتخابات سالمی برگزار شود و این یعنی خراب کردن اعتماد مردم به نظام و تهیه آن آتشی که با نامه سرگشاده ماه ها قبل خبر می دادند.
 
نماینده مجلس با اشاره به اینکه چنین زمینه سازی و بهانه هایی را برای انتخابات ایجاد کردند، اضافه کرد:در نظام سیاسی و قانون اساسی ما هیچ ابهامی و بن بستی برای مسیر قانونی انتخابات وجود ندارد همه چیز تعیین تکلیف شده است ولی صرفا عده ای به ناحق ابطال انتخابات را سر دادند، هیچ نظامی سیاسی حق ابطال انتخابات را ندارد، چون ظلم به اکثریت است.
 
وی خاطرنشان شد: فتنه گران بدون هیچ ادعای قانونی و بدون دلیل و مدرکی و صرفا بر این ادعای ناحق تاکید کردند ، همه نظام سلطه وارد پشتیبانی از جریان فتنه شد، همه جریان‌های ضد انقلاب از جمله منافقین، توده ای ها، فرقانی ها، سلطنت طلب های مزدور،بقایای ساواک ، پژاک، کوموله و خلق عرب از فتنه گران در سال 88 حمایت کردند.
 
ذوالنوری اضافه کرد: اوباما رئیس جمهور آمریکا زمان تحویل جایزه صلح نوبل گفت ما و مردم آمریکا صدای شما را شنیدیم و شما و حرکت شما را حمایت می کنیم و تا آخر پشت سر شما ایستاده ایم ولی کدام فتنه گر، کدام سردم دار فتنه ، کدام آشوب گر حاضر شد بین خود و دشمن خط فاصله ایجاد کند.
 
وی گفت: از هر ابزاری برای تحریک احساسات بخشی از مردم استفاده کردند، فضای مجازی استکبار جهانی را به کمک خود گرفتند اما خواص ما بعضا این میدان روشن و گره فتنه گران داخلی با سران سلطه را ندیدند و صداها را نشنیدند و سکوت کردند.
 
نماینده مردم قم در مجلس ابراز داشت: برخی از خواص ما آتش بیار معرکه شدند ، برخی از خواص ما که از ابتدای انقلاب به ظاهر جایگاه خود را در نزد امام تثبیت کرده بودند ستون خیم ضد انقلاب و نظام استکباری شدند، یادمان هست آن شخصیتی که در همه مراحل انقلاب بود و در زمانی که شعار "انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است" در زمانی که شعار " مرگ بر اصل ولایت فقیه" سرداده می شد در مشهد به تضعیف ولایت فقیه پرداخت.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی از خواص ما تا جایی پیش رفتند که در حال تضعیف ولایت فقیه و خالی کردن پشت ولایت بودند و در حال تحریک علیه ولایت بودند، برخی از خواص سکوت کردند، خواص بی بصیرت کسانی بودند که ناآگاهانه در مسیر دشمن قرار گرفتند و با سکوت به نظام ضربه زدند اما برخی خواص خائن در مقابل ولایت فقیه ایستادند.
 
ذوالنوری افزود: برخی از خواص با سکوت خود بذر تردید را در دل مردم کاشتند و برخی هم منتظر بودند تا نان را به نرخ روز بخورند اما مقام معظم رهبری و مردم در مقابل فتنه 88 ایستادند.
 
وی با اشاره به دو عامل پیروزی در فتنه 88 و ایجاد 9 دی ، گفت: نخستین عامل وجود رهبری جامع الشرایط، کامل، قاطع، بصیر که در عرصه ایستاد، بود؛ ایشان، اهداف شوم دشمنان را در فتنه 88 می‌دیدند، مقام معظم رهبری بار کم کاری خواص را در آن فتنه به تنهایی به دوش کشیدند.
 
وی ادامه داد: بصیرت مردم و تبعیت آنها از رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 موجب شکست این فتنه شد، مردم در حماسه 9 دی در پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کردند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظام امام محور است، مردم در فتنه 88 از خواص بی بصیرت و دنیاطلب تبعیت نکردند، اگر حماسه 9 دی خلق نمی‌شد، مسیر ریل قطار انقلاب اسلامی تغییر پیدا می‌کرد.
 
ذوالنور تکیه بر توانایی‌های داخلی را از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری از مساله آسیب‌های اجتماعی اظهار نگرانی کردند، اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفت.
 
وی ادامه داد: حل مشکلات معیشتی مطالبه مستمر رهبر معظم انقلاب است، حقوق شهروندی، رفع بیکاری هشت میلیون نفر است، سخنرانی یک فردی در مشهد تعطیل می‌شود، آن فرد به رئیس جمهور نامه می‌نویسد و رئیس جمهور دستور تشکیل کمیته می‌دهد، چرا این پیگیری برای مسائل اقتصادی نیست؟
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه ریزی تجمع‌های اعتراضی از طریق شبکه مجازی صورت می‌گیرد، اما رئیس جمهور می‌گوید که من به دنبال فیلتر فضای مجازی نیستم، اکنون کانون خانواده‌ها از طریق فضای مجازی متزلزل می‌شود، رئیس جمهور باید در خصوص شبکه ملی اطلاعات گزارش بدهد.
 
ذوالنور مردم ایران را هوشیار دانست و تصریح کرد: مردم از این سروصداها نگران نمی‌شود، حتی اگر صدایی از شهر قم خارج شده باشد، شما تصور نکنید اگر چهار نفر از مشکلات مردم سوء استفاده کردند، نظام اسلامی متزلزل می‌شود، مدیران کشور در خصوص حل مشکلات مردم وظیفه دارند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کشور ایران با وجود تمام دشمنی‌ها و تحریم‌ها به عنوان محور جریان مقاومت در دنیا می‌درخشد، البته هنوز راه طولانی داریم.
 
 

سیستان و بلوجستان/ سید حسین نقوی حسینی : 2هزار سند در خصوص فتنه 88در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی وجود دارد

سید حسین نقوی حسینی در مراسم گرامیداشت 9 دی در مسجد جامع زاهدان که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، افزود: فتنه 88 یکی از سخت ترین و پیچیده ترین فتنه ها علیه نظام بود، به هیچ وجه یک رقابت انتخاباتی نبود.
 
وی ادامه داد: عوامل داخلی که اصلا از طرح دشمنان خبر نداشتن، در فتنه 88 تمام عوامل آمریکا و منطقه آمدند، اسنادش را داریم مذاکراتش را ثبت کرده‌ایم، در کمیته سازماندهی 10 ماه قبل از انتخابات موضوع تقلب مطرح شد، فتنه 88 یک توطئه تمام عیار برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که رهبری انقلاب به پشتوانه مردم پا برهنه پیروز شدند و توطئه فتنه گران را نقش برآب کردند.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی  با اشاره به وجود 2هزار سند در خصوص فتنه 88در کمیسیون امنیت ملی، تصریح کرد: در این فتنه، برخی عوامل داخلی بازیچه بودند، همه غربی ها و برخی کشورهای منطقه برای براندازی تمام عیار پای کار آمدند.
وی خاطر نشان کرد: رئیس اسبق سازمان سیا بعد از فتنه 88 گفت بعد از همه این فراز و نشیب ها پیروز واقعی رهبر ایران بود.
 
وی اظهار کرد: امروز دشمن در حالی طراحی فتنه های نو است، در حال حاضر نارضایتی عمومی در صدر برنامه های دشمن است و با تمام توان به میدان آمده و در این راستا باید هوشیاری و بصیرت خود را بیشتر کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: هرکس امروز اقدام و تصمیمی بگیرد که سبب نارضایتی مردم شود در پازل دشمن شرکت می کنند، باید به این مردم خدمت کرد، یادتان باشد برای هر پست 70 نفر شهید دادیم، بودجه ندارید؟ با مردم و ارباب رجوع با مروت برخورد کنید.
 
وی با بیان اینکه ایران کشور مقتدری است، گفت: ریشه‌های داعش را نظام جمهوری اسلامی ایران از ریشه کند، اگر حاج قاسم سلیمانی و ایران ریشه داعش را نخشکانده بود، امروز در کوچه و خیابان های زاهدان دنبال زن و بچه ها بودند، استکبار جهانی تفاوتی بین فارس و بلوچ قائل نیست.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم سیستان و بلوچستان حافظان انقلاب هستند ما به وجودشان افتخار می کنیم، هر کس از راه امام، شهدا و ولایت عقب بماند یا حصر نشین می شود یا بست نشین، هر دو فتنه‌گر می شوند.
 
 
ساری/ حجت الاسلام ابوترابی فرد: مردم باید مراقب دسیسه‌ها باشند/ امنیت و اقتدار امروز ایران، ثمره‌ پیوند امت با امام و رهبری است
 
حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فر در مراسم بزرگذاشت حماسه نهم دی مردم مرکز مازندران در امامزاده یحیی(ع) ساری، با محوریت آیه شریفه "یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صابِرُوا وَ رابِطُوا وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ " سخنان خود را بر چهار محور بیان کرد.
ابوترابی‌فر اظهار کرد: در این آیه شریفه اولا مخاطب مردم آراسته به ایمان‌اند. خواهرانی که با چادر مشکی و حجاب‌شان و برادران و جوانانی که با توحید، ولایت و امامت نماد باورهای ایمانی هستند. خداوند در این آیه با شما اهل ایمان سخن می‌گوید و به سه اصل کلیدی پافشاری می‌کند.

وی افزود: خداوند دو واژه اصبرو و صابرو را در کنار هم قرار داده است، اما با دو هیئت مجزا تا از کنار هم قرار گرفتن این دو واژه دریابیم این دو مفهوم مجزا در کنار هم هستند.

عضو عالی هیئت حل اختلاف قوای سه گانه بیان کرد: اصبرو ناظر به صبر فردی است. هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند به سعادتی، عزتی و قدرتی دست یابد مگر آن‌که اولا راه را درست تشخیص دهد و سپس با شناخت، معرفت و بصیرت قدم بردارد و این نماد بصیرت است. نماد عقلانیت است.

کسانی‌که راه را شناخته‌اند در کنار وظیفه، ثابت‌قدم باشند و اهل استقامت و صبر باشند و این یعنی آحاد جامعه ایمانی باید حق را بشناسند و در کنار حق، ثابت قدم باشند.

ابوترابی‌فر ادامه داد: خانم محترمی‌که به‌عنوان یک همسر زندگی خود را آغاز کرده‌ای، وظیفه خود را درست تشخیص بده و صبور و ثابت قدم باش. برادر عزیز در کنار مشکلات اقتصادی، با فکر و مشورت راه درست را انتخاب کن و در این راه صبور و ثابت قدم باش. دانشمندان و شهدای دانشمند هسته‌ای ما، در تحصیل ثابت قدم بودند تا به مدارج و موفقیت‌های عالی رسیدند. هیچ انسانی بدون صبر، به هیچ قدرتی نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: همه باید اهل صبر باشند، رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم ما صبر فردی داشتند. با هوا و هوس‌های خود جنگیدند و در مقابل دشمن با قدرت ایستادند تا این قدرت، عزت و پیروزی‌ها، حاصل شد.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه به دومین محور سخنانش اشاره و عنوان کرد: صابرو ناظر به صبر جمعی است. صابرو یعنی در کنار صبر فردی، جامعه باید از صبر جمعی برخوردار باشد تا به موفقیت دست یابد. خانم صابر است، همسر و فرزندانشان هم اهل صبرند اما این کافی نیست و باید برای رسیدن به موفقیت، همه در کنار هم صبور باشند. فرماندهان و نیروهای مسلح ما همه اهل صبرند اما در کنار این صبر فردی، یک صبر جمعی لازم است.

وی بیان کرد: این نمایش قدرت در این روز حماسه‌ساز، به‌واسطه‌ یک صبر جمعی است. مسلمانان اهل ایمان، با هم صبر کنید. ملت ایران صابر باش. ملت‌های مسلمان و تمام ملت ایران اگر می‌خواهید به قدرت برسید باید همه با هم صبر کنید. موفقیت‌های اخیر جبهه اسلام نیز نتیجه صبر جمعی بود. با هم استقامت کردند تا ثمره‌اش در پیروزهای اخیر حاصل شد.

عضو عالی هیئت حل اختلاف قوای سه گانه متذکر شد: اینکه دشمن همواره بر طبل اختلافات می‌کوبد، برای تزلزل در صبر جمعی است. اقتصاد ایران با صبر جمعی گره‌هایش باز می‌شود. معضلات فرهنگی ما با صبر جمعی به یک فرصت تبدیل می‌شود.

ابوترابی‌فر اضافه کرد: معنای دومی هم برای صبر جمعی آمده است و آن اینکه دشمنان شما هم اهل صبرند. آن‌ها ایستاده‌اند و از توطئه‌های خود دست بر نمی‌دارند. به تولد یک قرنی نامشروع صهیونیستم نزدیک می‌شویم. رژیم امریکا در کنار صهیونیسم ایستاده است. استکبار جهانی به اهداف نامشروع خود پای می‌فشارد. او نمی‌تواند از منافع سیاسی و اقتصادی ایران چشم بپوشد. آن‌ها برای رسیدن به اهداف نامشروع خود، ذلت مردم ایران، تاراج اقتدار و ثروت ایران را نشانه گرفته‌اند و با تمام قدرت ایستاده‌اند. ملت ایران، مردم مازندران، شما باید در کنار هم در مقابل آنان بایستید.

وی تأکید کرد: ملت اسلام، دشمن در برابر شما صف‌آرایی کرده است، مبادا در میدان جنگ، صبر شما کمتر باشد، با صبر و ایستادگی بر دشمنان خود غلبه کنید. دفاع مقدس تفسیر این آیه کریمه بود. رزمندگان ما هشت سال ایستادند تا کمر دشمن را بر خاک افکندند. مدافعان حرم ایستادند تا تروریست‌ها را از منطقه بیرون راندند و این ثمره‌ ایستادگی است.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت عزیز، ما در آغاز راهیم، ما 40 سال از عمر انقلابمان می‌گذرد، اعلام کرد: ما با قدرت‌هایی در حال مقابله هستیم که سابقه‌ای 400 ساله دارند. دولت‌های غربی 500 سال است که با تجاوز، کشتار، تحمیل جنگ‌های جهانی اول و دوم و توطئه بر ملت‌های منطقه و آسیا قدرت‌نمایی می‌کنند. به آن‌ها اجازه رشد نمی‌دهند. ثروت‌هاشان را به یغما می‌برند.

ابوترابی در ادامه سخنانش به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: رهبری می‌فرمایند: ما انقلاب اسلامی را محقق کردیم. با قدرت، نظام اسلامی را سامان دادیم. اما قدم سوم دولت اسلامی است. ارکان کشور، قوای سه‌گانه، مدیران و تصمیمات باید بر اساس مصالح ملی باشد. ما با تحقق یک دولت اسلامی خیلی فاصله داریم و تربیت کار دشواری است.

وی اذعان کرد: همه باید در کنار هم حرکت کنند تا دولت اسلامی در سایه حضور و مشارکت ملت عزیز در اندازه‌ مورد نظر قرآن محقق شود. مراقب دسیسه‌ها باشید. با ایمان، صبر، بصیرت و اتکال خداوند، باید این راه را ادامه دهید.

عضو عالی هیئت حل اختلاف قوای سه گانه گفت: دغدغه رهبر انقلاب، صبر جمعی ملت ایران و ملت‌های اسلامی برای پیروزی بر استکبار و خلق قدرت برای جهان اسلام است.

ابوترابی ادامه سخنانش را با محوریت این آیه بر پایه رابطوا و پیام آن بنا گذاشت و افزود: رابطوا بیان کننده سه معنا است. اول ‌آن‌که باید افراد جامعه اسلامی، ارتباطات و پیوند خود را با هم مستحکم کنند. یعنی مردم ایران، با هم باشید. رابطو یعنی وحدت تمام آحاد و اقشار کشور با هم. جامعه اسلامی باید یک‌دست باشد. بیایید و از همین نهم دی‌ماه، تصمیم بگیریم که رابطه‌هامان را مستحکم کنیم. اگر نقدی می‌کنیم برای تضعیف هم نباشد، برای افزایش قدرت باشد. اگر یکدیگر را تضعیف کنیم، جامعه اسلامی را تضعیف کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: دوم آن‌که افراد جامعه ارتباط خود را با امام و رهبر خود مستحکم کنند. اگر پیوند بین امت و امام نبود، انقلاب پیروز نمی‌شد. اگر این پیوند نبود، موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد. ایران به نماد امنیت مبدل نمی‌شد.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران، ثمره‌ پیوند امت با امام و رهبر است، تصریح کرد: نهم دی‌ماه روز تجدید بیعت و پیوند استوار و ناگسستنی امت با امام و رهبر خویش است. این سرمایه را گرامی بدارید.

ابوترابی ادامه داد: پیام سوم، تحقق پیوند و رابطه میان قوای نظامی، تجهیزات و نیروهای مسلح است. نیروهای مسلح باید تحت فرماندهی واحد با قدرت و انضباط حرکت کنند و این یعنی امت اسلامی باید دارای نیروهای مسلح مقتدر تحت فرماندهی واحد باشد. یعنی ارتش و سپاه پاسداران قدرتمند که دشمن را به ستوه آورده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما بر افزایش اقتدار ملت ایران، بر افزایش قدرت موشکی بازدارنده ما حساس‌اند. آسمان ایران، امن‌ترین آسمان منطقه است و از یک منظر، امن‌ترین نقاط جهان اسلام است و این به لطف قدرت بازدارنده دفاعی در کنار پیوند میان ملت و رهبر است.

عضو عالی هیئت حل اختلاف قوای سه گانه در ادامه به بخش پایانی این آیه شریفه یعنی تقوا اشاره و عنوان کرد: همه با هم باید برای افزایش تقوا، عمل صالح، نماز، راستی، امانت، وفای به عهد، حفظ حقوق دیگران، احترام به انسان‌ها و حفظ حقوق طبیعت و عدالت تلاش کنیم.

ابوترابی‌فر تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک دغدغه دارد و آن افزایش تقوا در جمهوری اسلامی و امت اسلام است. همه باید به این هدف توجه کنیم. با تقوا می‌شود از انقلاب حراست کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب محصول تقوای رهبری و امت اسلامی بود، اضافه کرد: تقوا، دغدغه رهبری و نظام اسلامی است. رستگاری ما دستاورد این سلوک است. انقلاب با قدرت با این اصول، راه خود را می‌پیماید و ان‌شاء‌الله با صبر جمعی و با تحکیم آحاد جامعه با یکدیگر و رهبری و توکل بر خدا بر مشکلات پیروز می‌شویم.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنانش خطاب به حاضران متذکر شد: ملت عزیز، مشکلاتی که با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، دیگران هم با آن در سطوح مختلف روبرو هستند. آری، ما مشکلات اداری داریم. قضایی داریم. اقتصادی داریم. فرهنگی داریم؛ اما در سایه‌ صبر فردی، صبر جمعی، تحکیم رابطه دیگران با یکدیگر و تحکیم رابطه با رهبری بر این مشکلات پیروز می‌شویم و تنها باید سلوک قرآنی را پیمود.

ابوترابی‌فر در پایان سخنانش اذعان کرد: در مسیر اقتصادی، با اقتصاد مقاومتی، با تدبیر مسئولان و مشارکت شما این راه پیموده خواهد شد و ان‌شاء‌الله این انقلاب به یک قدرت اقتصادی تبدیل خواهد شد و جوانان ما این راه را طی خواهند کرد.

 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما