تازه های سایت

کد مطلب: 34251
8. دى 1396 - 20:40
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان با تأکید بر اینکه فردا، مردم، در گرامیداشت حماسه9دی، جواب ساختارشکنان امروز را می دهند، گفت: اغتشاشگران امروز به فکر نان و نوای مردم نیستند، اینان سرشان در آخور امریکا و اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از رودآور، امروز تجمعاتي در بعضي از استان ها تحت عنوان جنبش گرسنگان با فراخوان كانال هاي ضد انقلابي آمد نيوز و مجاهدين شكل گرفت، در همدان نیز شاهد چنین تجمعی بودیم که با شعار هاي غير اقتصادي و ساختار شكنانه اقداماتی انجام دادند.

گویا آنان از حماسه عظیم 9دی به وحشت افتاده اند و دست به دامان دروغ و تزویر شده اند.

در این باره «آیت الله غیاث الدین طه محمدی» امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: اینان که حمله به اماكن عمومی می کنند و شعار هاي ساختار شكنانه می دهند مزدور دشمن هستند.

وی اظهار کرد: فردا در نهم دی ماه جواب این ساختارشکنان را می دهیم، چرا که مردم همیشه ثابت کرده اند که هر گاه نیاز باشد همچون حماسه عظیم 9دی ها خلق می کنند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان افزود: این گروه ساختارشکن به فکر وطن، مردم و نظام نیستند، اینان سرشان در آخور امریکا و صهیونیست است و از آنان خط و هزینه می گیرند و به دنبال تحریک مردم علیه همدیگر هستند.

آیت طه محمدی تصریح کرد: این موضوع روشنی است که جریان ساختارشکنان از بیرون هدایت می شود و فردا روزی است که ملت پاسخ آنان را می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما