تازه های سایت

کد مطلب: 34209
6. دى 1396 - 8:56
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد
کشف محموله 120 میلیون تومانی دام قاچاق در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف محموله 150 رأسی دام قاچاق به ارزش بیش از 120 میلیون تومان در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با هوشیاری پلیس نهاوند چندمین محموله دام قاچاق در نهاوند توقیف و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در عملیات پلیس نهاوند که شب گذشته انجام شد مأموران حین گشت زنی به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: پس از توقف کامیونت و در بازرسی از آن مشخص شد تعداد ۱۵۰ رأس دام گوسفند قاچاق در این خودرو وجود دارد که توسط مأموران کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این چندمین محموله دام قاچاق در نهاوند است که طی روزهای اخیر کشف می‌شود، گفت: ارزش ریالی این محموله بیش از 120 میلیون تومان برآورد شده است.

ملکی عنوان کرد: همچنین در روزهای گذشته در یک عملیات دیگر مأموران دو دستگاه خاور را توقیف کردند که حامل ۱۵۳ رأس دام قاچاق بود و در این رابطه هم ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان داشت: در آذرماه امسال نیز عوامل انتظامی بخش خزل نهاوند با کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند 3 خودرو کامیون کشنده حامل احشام قاچاق را توقیف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در بازرسی از این 3 خودرو 600 رأس دام قاچاق کشف شد که بیش از 400 میلیون تومان ارزش ریالی این محموله‌ها بود.

وی بابیان اینکه کلیه احشام کشف‌شده پس از سیر مراحل قانونی تحویل دامپزشکی شهرستان می‌شوند، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا پلیس نهاوند بسیار آماده است و در این راه نیازمند کمک شهروندان است.

ملکی در پایان گفت: آسیب زدن به‌سلامت و بهداشت شهروندان ازجمله تهدیدات قاچاق احشام است و پلیس فرصت و اجازه آسیب زدن به امنیت غذایی شهروندان را به هیچ‌کس نمی‌دهد و از مردم هم درخواست می‌کنیم هرگونه مورد مشکوک را به پلیس 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما