تازه های سایت

کد مطلب: 34190
5. دى 1396 - 9:48
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: یکی از خیران نهاوند برای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه 60 سازه بتونی ساخته و در مراسمی برای این مناطق ارسال کرد.

محمدتقی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: یکی از خیران شهرستان نهاوند در کاری خداپسندانه و با نیت کمک به هم‌میهنان زلزله‌زده تعدادی سازه بتونی را برای مناطق زلزله‌زده ساخته است.

وی اظهار داشت: این خیر که محسن بحیرایی نام دارد تعداد 30 خانه بتونی را که در مقابل باد و باران و سرما مقاوم هستند برای این مناطق ارسال کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: وی همچنین 30 چشمه سرویس بهداشتی بتونی را نیز برای این مناطق ساخته است.

وی بیان داشت: ارسال این خانه‌های بتونی و همچنین ارسال کانکس به کرمانشاه ازجمله نیازهای ضروری زلزله دیدگان در فصل سرما است و این عزیزان به وسایل گرمایشی نیز نیاز دارند.

شهبازی گفت: این خانه‌ها در ابعاد ۱۲ متری و سرویس بهداشتی در ابعاد ۲ متری ساخته‌شده است که امروز در مراسمی به مناطق زلزله‌زده ارسال شدند.

وی بیان داشت: این خیر نهاوندی اعلام کره است که در روزهای آینده نیز 100 خانه بتونی و 50 چشمه سرویس بهداشتی بتونی دیگر را ساخته و به کرمانشاه ارسال می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: بعد از وقوع زلزله در کرمانشاه مردم مهربان نهاوند انواع کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده‌اند که نشان‌دهنده نوع‌دوستی مردم نهاوند است.

 

1509604

1509605

1509603

1509606

انتهای پیام/

دیدگاه شما