تازه های سایت

کد مطلب: 34173
4. دى 1396 - 15:24
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مراسم سالروز گرامیداشت حماسه مردمی 9 دی به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلا نهاوند برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب در زمان‌های مختلف و با برنامه‌های گوناگون درصدد ضربه زدن به‌نظام مقدس اسلامی بودند.

وی اظهار داشت: در اوایل انقلاب صدام را تجهیز و پشتیبانی کردند تا کار انقلاب را تمام کنند ولی غیرت و ایثار فرزندان غیور ایران اسلامی اجازه نداد تا آن‌ها و حامیان آمریکایی و غربی آن‌ها به اهداف شومشان برسند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: وقتی‌که از فتنه جنگ نتوانستند به اهدافشان برسند گروهک‌ها و منافقان را به جان انقلاب انداختند که در این راه نیز شکست خوردند و درصدد طراحی برنامه‌های دیگر برآمدند.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها که از انقلاب اسلامی ضربه خورده و عصبانی بودند در سال‌های بعد با توطئه برعلیه انقلاب اسلامی و باهدف ضربه زدن به کشورمان، فتنه‌های سال‌های 78 و 88 را به راه انداختند که با بصیرت مردم و حضور درصحنه در این راه هم موفق نشدند.

کریمی گفت: در برخورد با فتنه 88 مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی نشان دادند از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری معظم انقلاب دست نمی‌کشند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع می‌کنند.

وی عنوان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در 9 دی طومار فتنه گران را در هم پیچید و روز 9 دی نیز در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در روز 9 دی مردم مؤمن ایران اسلامی به میدان آمدند و درسی فراموش‌نشدنی به فتنه گران و حامیان غربی آن‌ها دادند و بار دیگر پایبندی خود به انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

وی بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه مردمی 9 دی امسال نیز در شهرستان نهاوند برنامه‌های خوبی اجرا می‌شود تا اهداف و زوایای فتنه شوم 88 برای مردم تبیین شود.

کریمی بیان داشت: در سالروز این حماسه عظیم در روز شنبه از ساعت 9 صبح مراسمی در مصلا نماز جمعه نهاوند با حضور مردم ولایتمدار نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا مستشاری مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سخنران این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما