تازه های سایت

کد مطلب: 34130
1. دى 1396 - 14:51
رابط اکران جشنواره عمار در نهاوند گفت: در صورت حمایت مسئولان و نهادهای مختلف آمادگی کامل داریم تا مستند قائم‌مقام را در مکان‌های مختلف نهاوند اکران کنیم.

اکرم حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: شهرستان نهاوند ظرفیت‌های فرهنگی بسیار زیادی دارد که باید با تلاش همه مسئولان و دستگاه‌های مسئول بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی رابطان فرهنگی و دلسوزان و جمعی از بانوان انقلابی شهرستان نهاوند شهرستان نهاوند موفق شد در کشو در اکران مستندهای جشنواره عمار رتبه اول کشور را کسب کند و بیشترین اکران را داشته باشد.

رابط اکران جشنواره عمار در نهاوند افزود: این موفقیت نشان از ظرفیت بالای فرهنگی نهاوند دارد که با توجه ه این ظرفیت می‌توان آثار بسیار خوب سینمایی و مستند انقلاب اسلامی را در این شهرستان اکران کرد.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم با توجه به تجربه موفق اکران فیلم‌های جشنواره عمار؛ بتوانیم مستند " قائم‌مقام " را نیز در نهاوند اکران عمومی کنیم.

حیدری گفت: مستند "قائم‌مقام " این روزها با توجه به وقایعی که در طول انقلاب اتفاق افتاده است بسیار موردتوجه قرارگرفته است و ما هم سعی می‌کنیم این مستند را در نهاوند اکران کنیم.

وی اظهار داشت: در خصوص مستندهای جشنواره عمار ما موفق شدیم بیش از 200 اکران داشته باشیم که با استقبال گسترده طیف‌های مختلف در نقاط مختلف شهر و روستاهای نهاوند مواجه شد و از این تجربه می‌توانیم درزمینهٔ اکران مستند " قائم‌مقام " نیز استفاده کنیم.

رابط اکران جشنواره عمار در نهاوند افزود: قطعاً پخش مستندهای زیبا از تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه بسیار خوب و اثرگذار خواهد بود و هدف ما هم از اکران رایگان این آثار دیده شدن برهه‌های مهم تاریخ انقلاب برای جوانان است.

وی گفت: از همه دستگاه‌های مربوطه و مرتبط با مسائل فرهنگی درخواست همکاری داریم تا بتوانیم برای جوامع هدف مختلف این مستند را اکران کنیم.

حیدری اظهار داشت: با همکاری مسئولان مربوطه می‌توانیم مستند قائم‌مقام را در سالن اداره ارشاد اسلامی نهاوند و سالن اجتماعات مصلا اکران کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مستند «قائم‌مقام»، روایتی بدون سانسور از مبارزات پیش از انقلاب تا فوت آیت‌الله منتظری را شامل می‌شود و برای اولین بار به‌طور تفصیلی به فرازوفرود وی در نظام سیاسی ایران پرداخته است. دوران قائم‌مقامی آیت‌الله منتظری و سال‌های پس از عزل او، از مقاطعی است که به دلیل حساسیت‌های سیاسی فراوان کمتر به آن پرداخته‌شده است. این مستند به تهیه‌کنندگی مهدی صفارهرندی و کارگردانی سید علی‌صدری نیا تولیدشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما