تازه های سایت

کد مطلب: 34062
27. آذر 1396 - 8:43
امام جمعه نهاوند گفت: انتخاب قدس به عنوان مرکز رژیم صهیونیستی خط بطلانی بر همه مذاکراتی که بین سازشکاران و کسانی که به مذاکرات دل خوش کرده بودند با صهیونسیتها است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: فلسفه وجودی صهیونیستها در قلب کشورهای اسلامی برای این بود که استکبار و عوامل آنها بتوانند در منطقه به این بهانه حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: حضور انها در منطقه برای ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی  و ایجاد جنگ و خونریزی در منطقه است تا منافع آنها تامین شود.

امام جمعه نهاوند افزود: در طول تاریخ 60 ساله این رژیم جعلی و غاصب همواره استکبار جهانی و آمریکا از این اهرم بر علیه مسلمانان استفاده کرده اند.

وی بیان داشت: امریکایی ها بعد از اینکه فتنه داعش در منطقه شکست خورد به دنبال توطئه در منطقه هستند.

مغیثی افزود: آمریکایی ها برای فتنه انگیزی مسئله‌ی استقلال کردستان را به راه انداختند و سپس می خواستند در لبنان جنگ داخلی به راه بیندازند.

وی عنوان کرد: توطئه یمن و ایجاد جنگ داخلی حربه ای دیگر از استکبار جهانی بود که با شکست مواجه شد؛ بنابراین به این فکر افتادند که ضربه دیگری به اسلام وارد کنند.

امام جمعه نهاوند گفت: رئیس جمهور امریکا که ادم سالمی نیست با هدف ایجاد توطئه بیت المقدس را به عنوان مرکز رژیم صهیونیستی انتخاب کرد و با این کار می خواهد به مقدسات مسلمانان دهن کجی و اهانت کند.

وی افزود: انتخاب قدس به عنوان مرکز رژیم صهیونیستی خط بطلانی بر همه مذاکراتی که بین سازشکاران و کسانی که به مذاکرات دل خوش کرده بودند با صهیونسیتها است.

مغیثی گفت: تنها راه مقابله با صهیونیستها و آمریکایی ها راه مقاومت و مبارزه است و مردم ایران اسلامی نیز همانند گذشته در کنار مردم فلسطین خواهند بود و تا آزادی قدس شریف دست از حمایت از ملت فلسطین نخواهند کشید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما