تازه های سایت

کد مطلب: 34013
25. آذر 1396 - 8:40
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم بانوان نهاوند در نخستین دوره رقابت‌های کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی کشور نایب‌قهرمان شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه امروز در گفت و گو با خبرنگاران نهاوند گفت: ورزش بانوان نهاوند در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است و کسب عناوین مختلف کشوری و بین‌المللی نشان‌دهنده این موضوع است.

وی اظهار داشت: بانوان نهاوندی امسال در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند و در اردوهای مختلف تیم ملی حضور فعالی دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در آخرین مسابقاتی که روز گذشته برگزار شد تیم بانوان نهاوند در رشته کشتی کلاسیک موفق شدند به نمایندگی از استان همدان در این رقابت‌ها شرکت کنند و مقام دوم کشوری را کسب کنند.

وی اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۱۰۳ کشتی‌گیر از ۲۵ استان کشور و با قضاوت ۸ داور خارجی و داخلی در محل خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

روزبه گفت: پس از پایان این رقابت‌ها تیم کشتی کلاسیک بانوان نهاوند به نمایندگی از استان همدان با مربیگری خانم مژگان کولیوند نایب‌قهرمان تیمی کشور شد.

وی بیان داشت: تیم نهاوند با ۲ مدال طلا توسط خانم‌ها لیلا سیاوشی و صبا کرمعلی و مدال نقره توسط مبینا عزیزی و برنز توسط اسماء نادری موفق به کسب این عنوان ارزشمند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در ادامه گفت: بانوان ووشوکار نهاوند در رقابت‌های استانی نیز در رده‌های مختلف خوش درخشیدند و چندین عنوان را به دستاوردند.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم ووشو بانوان شهرستان نهاوند به مربیگری خانم سمیه دارایی با کسب 18 عنوان قهرمانی به‌عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری راه یافت.

روزبه گفت: در این رقابت‌ها ورزشکاران بانوی نهاوند 7 مقام اولی 4 مقام نایب‌قهرمانی و 7 مدال برنز را به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما