تازه های سایت

کد مطلب: 34012
25. آذر 1396 - 0:35
معاون فرماندار نهاوند گفت: متأسفانه بحث سد معبر در خیابان سعدی نهاوند به یک مشکل و معضل اساسی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیدرضا سلامتی در جلسه حمل و نقل و شورای ترافیک شهرستان نهاوند، اظهار داشت:جاده حادثه‌خیز آورزمان به طول هشت کیلومتر است که این محور ردیف اعتباری مشخصی نداشت که خوشبختانه دو سال گذشته استاندار اعلام کرد که جاده راه شریانی شده است و با تلاش‌هایی که برای ساماندهی این محور شد تاکنون چهار کیلومتر از این جاده ساماندهی شده و به زودی این چهار کیلومتر زیر بار ترافیک می‌رود.

سلامتی گفت: برای حل مشکلات جاده‌های شهرستان نهاوند ما دچار محدودیت‌هایی از جمله کمبود اعتبارات هستیم اما با این وجود در جاده‌های نهاوند کارهای خوبی انجام شده است.

وی افزود: خیابان ابوذر و خیابان آزادگان خیابان‌های کم عرضی هستند که عرض کم این خیابان‌ها باعث بروز مشکلاتی از قبیل ترافیک و سدمعبر شده است که همه این مشکلات نشان دهنده مشکلات زیرساختی در شهر نهاوند است.

سلامتی افزود: متأسفانه بحث سد معبر در خیابان سعدی نهاوند به یک مشکل و معضل اساسی تبدیل شده است و مغازه‌های این خیابان که اکثرا مغازه‌های کوچکی هستند با بیرون گذاشتن اجناس و کالاهای خود در این خیابان سبب ایجاد سد معبر شده‌اند و اینجا جای این سوال است که اصناف چگونه به این مغازه‌های کوچک مجوز داده است که باید این مهم مورد بازنگری و بررسی قرار بگیرد.

معاون فرماندار نهاوند با بیان‌ این‌که سد معبر در خیابان سعدی باید ساماندهی و مورد توجه جدی قرار بگیرد، عنوان کرد: نصب نرده جدا کننده برای تاکسی‌ها در خیابان سعدی باعث جلوگیری از سد معبر و جلوگیری از پارک موتورسیکلت‌ها و سایر وسائل نقلیه عمومی در این خیابان می‌شود.

معاون فرماندار نهاوند افزود: مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان حتما باید اجرایی شوند و این جلسه آخرین جلسه‌ای است که اعضای جلسه برای اجرا نشدن مصوبات توجیه می‌آوردند زیرا در جلسه بعدی شورای ترافیک توجیه اعضا برای اجرایی نشدن مصوبات پذیرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما