تازه های سایت

کد مطلب: 3391
24. مهر 1391 - 11:27
به گزارش سایت گرو: مهدی سنایی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان ممتاز دبیرستان دهخدا نهاوند اظهار داشت:‌ طی چهار سال گذشته تاکنون تلاش شده زیرساخت‌های توسعه‌ای ایجاد شود که از آن جمله می‌توان به ایجاد راه‌آهن، بیمارستان، دانشگاه و تعریض خیابان‌ها اشاره کرد.

به گزارش سایت گرو:

مهدی سنایی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان ممتاز دبیرستان دهخدا نهاوند اظهار داشت:‌ طی چهار سال گذشته تاکنون تلاش شده زیرساخت‌های توسعه‌ای ایجاد شود که از آن جمله می‌توان به ایجاد راه‌آهن، بیمارستان، دانشگاه و تعریض خیابان‌ها اشاره کرد.

وی با اشاره به اختصاص 200 میلیون تومان برای رفع نقطه حادثه‌خیز محور بروجرد به نهاوند در محل روستای کوهانی معروف به «پیچ آب»، افزود:‌

 

ساماندهی این منطقه که توسط شهرداری نهاوند انجام شد باعث کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی و جرحی شده و نقش مهمی در کاهش معضلات اجتماعی در حوزه شهرستان داشته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به نیاز کشور به علم‌اندوزی، کسب دانش و در کنار آن مهارت‌افزایی اشاره کرد و بیان داشت: از آن جایی که بعد از پیروزی انقلاب، تهدیدهای دشمنان بیشتر شده با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه سعی کردند تا ایران اسلامی را به کشوری نیازمند تبدیل کنند که رویارویی با این مشکل، مستلزم کسب علم و فناوری است.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان در زمینه کسب علوم مختلف توسط جوانان اشاره کرد و افزود:‌ در کمتر سخنرانی‌ مشاهده می‌شود که ایشان مطلبی را با عنوان تأکید در توجه به علم‌آموزی و کسب دانش بیان نکنند.

سنایی اضافه کرد: امروزه هر جوان به ویژه دانش‌آموز و دانشجو به خوبی می‌داند که وظیفه‌ای خطیرتر از دوران دفاع مقدس دارد زیرا امروز نبرد در جبهه علم و دانش خطیرتر و حساس‌تر از نبرد نظامی است.

وی به آماده‌سازی همه شرایط برای تحصیل و کسب علم در کشور اشاره کرد و گفت: طبق قانون اساسی چون تحصیل در آموزش و پرورش رایگان است بنابراین در سال هزینه‌های زیادی توسط دولت برای کسب علم و دانش انجام می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس خاطرنشان کرد: وظیفه جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان و به ویژه نخبگان این است که با تلاش شبانه‌روزی خود ایران اسلامی را از هر نوع وابستگی نجات داده و به سرمنزل مقصود که همان خودکفایی و بی‌نیازی به دیگر کشورهاست، برسانند.

 نویسنده :سماوات

دیدگاه شما