تازه های سایت

کد مطلب: 33822
10. آذر 1396 - 14:49
امام جمعه نهاوند گفت: تمام مشکلات و مصائب و بدبختی های مسلمین در جهان به خاطر نداشتن وحدت است که مهمترین هدف دشمن ایجاد اختلاف سنی و شیعه است

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند گفت: نیروی جوان و مومن بسیجی در کشور حلال تمام مشکلات است اصل انقلاب اگر پیروز شد به برکت نیروی جوان حاضر در عرصه بود، در بعد از پیروزی انقلاب هم چه در مقابله با گروهک های منافقین و چه در جنگ هشت ساله و یا در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و تا زمان حال و امروز هم اگر فتنه داعش در منطقه سرنگون شد به برکت حضور نیروی جوان و کار آمد بود.

وی افزود: امروز نیاز همه ما در سطح کشور، استان و شهرستان حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف و تفرقه است اگر این وحدت فراهم شود دیگر برای حاکمیت اسلام کار مهمی در پیش نیست.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون مورد حمایت تمام هسته های مقاومت در جهان است و آمریکا و غربی ها که از نفوذ ایران در منطقه می ترسند خیال می کنند نفوذ ما در منطقه به خاطر مسائل سیاسی و اقتصادی هست که سخت در اشتباه هستند.

 مغیثی بیان داشت: هسته های مقاومت زیر حمایت و پشتیبانی ایران هستند همانگونه که هسته های شرارت و دشمنی زیر حمایت آمریکا و غربی ها هستند.

وی افزود: حضور نظامی آمریکا در کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و …علی رغم مخالفت مردم و دولت های این کشورها به بهانه مبارزه با تروریسم غیر قانونی و برای حمایت از صهیونیسم است در حالی که همه مردم دنیا می دانند تنها کشوری که با تروریسم مبارزه کرد ایران، حزب الله و برخی کشورها بودند.

امام جمعه نهاوند گفت: تمام مشکلات و مصائب و بدبختی های مسلمین در جهان به خاطر نداشتن وحدت است که مهمترین هدف دشمن ایجاد اختلاف سنی و شیعه است امروز نباید به مقدسات اهل سنت توهین کرد چون خواسته دشمنان است به همین علت مقام معظم رهبری هم توهین به مقدسات اهل سنت را حرام کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما