تازه های سایت

کد مطلب: 33812
10. آذر 1396 - 9:51
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد
برگزاری 100 عنوان برنامه در نهاوند به مناسبت هفته وحدت
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری يكصد عنوان برنامه به مناسبت هفته وحدت در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: مجموع برنامه‌ها توسط هیأت‌ها، مساجد، موسسات قرآنی و مبلغین برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری 100 عنوان برنامه و جشن به مناسبت این هفته خبر داد و تصریح کرد: برگزاری همایش فصلی مبلغان یکی از برنامه‌های شاخص در این هفته خواهد بود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند محور برگزاری همه برنامه‌ها را وحدت عنوان کرد و افزود: پیامبر اکرم(ص) با مهرورزی خود همه گرایش‌ها را در کنار یکدیگر جذب کردند و ما نیز باید راه پیامبر اکرم(ص) را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) برای احیای دین و کلمه "لا اله الا الله" و برای آسایش و آرامش و رشد دنیای اسلام تلاش کردند، ادامه داد: حفظ وحدت یک وظیفه همگانی است و همه باید برای حفظ وحدت تلاش کنند.

محبی با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال آسیب زدن و از بین بردن وحدت جهان اسلام و انقلاب اسلامی است اما موفق نبوده است، اظهار کرد: حفظ وحدت یک امر ضروری است که همه باید برای ماندگاری آن تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه علمای دینی وظیفه خطیری در حفظ وحدت جامعه دارند، تصریح کرد: در این راستا 70 مبلغ دینی در هفته وحدت به نقاط مختلف شهرستان اعزام خواهند شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی شهرستان نهاوند توسط 30 خانه و موسسه قرآنی و 150 هیأت‌ مذهبی و مساجد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما