تازه های سایت

کد مطلب: 33778
8. آذر 1396 - 7:49
فرماندار نهاوند گفت: غیبت و عدم حضور بانک‌های عامل نهاوند در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند نشانه قانون‌گریزی و مسئولیت ناپذیری آن‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند اظهار داشت: غیبت و حضور نداشتن بانک‌ها در نشست اشتغال شهرستان نهاوند نشانه قانون‌گریزی و مسولیت‌ناپذیری آن‌هاست که با بهانه و مانع‌تراشی ایجاد اشتغال را تضعیف کرده‌اند.

️وی تصریح کرد: ما جلسه‌ای مهم‌تر از کارگروه اشتغال نداریم چرا عده‌ای از بانک‌‌های عامل شهرستان در این جلسات شرکت نمی‌کنند، از همین رو نام بانک‌های غایب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند باید به صورت رونوشت به بازرسی استانداری اعلام شوند.

حمیدوند افزود: مردم علی‌رغم همه مشکلات دولت یک‌بار دیگر به این دولت رأی داده‌اند و در حال حاضر اشتغال و معیشت مشکل عمده مردم ما است که دستگاه‌های مرتبط باید نهایت تلاش و سعی خود را برای حل این مشکلات به کار بگیرند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان، عنوان کرد: شهرستان نهاوند دارای چهار کارخانه لبنی است که نیمی از شیر این کارخانه‌ها از شهرهای اطراف تامین می‌شود و علوفه شهرستان به استان قم و استان‌های اطراف صادر می‌شود.

فرماندار نهاوند بیان کرد: همه این ظرفیت‌ها نشان می‌دهد که شهرستان نهاوند زیرساخت لازم را برای سرمایه‌گذاری و توسعه دامداری گوشتی و شیری را دارد که باید در این زمینه راهکاری در نظر بگیریم.

حمیدوند بیان کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها باید تلاش کنیم که تسهیلات بیشتری در این زمینه برای شهرستان جذب کنیم که به تبع جذب این تسهیلات در شهرستان ایجاد اشتغال خواهد شد و شهرستان را در بخش دامداری و دامپروری ویژه کنیم./تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما